Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fototoestel warmt op!!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fototoestel warmt op!!!!

    Ik heb vorig weekend de minolta dimage 7i gekocht. Nu heb ik een klein vraag voor voor andere dimage 7i gebruikers. Als ik een tijdje doorlopend met het toestel werk dan warmt het nogal redelijk op rond het batterij gedeelte. Zijn er nog gebruikers die dit ervaren hebben of hangt het aan mijn toestel??
    Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX

  • #2
    Ik dacht dat het een normaal verschijnsel is bij jouw toestel.Doe eens een search op het Minoltaforum van Dprevieuw.
    Danny's Photosite

    Comment


    • #3
      Batt. worden "handwarm" bij intensief gebruik, dit is normaal en onschadelijk.

      Comment


      • #4
        Ik heb hetzelfde verschijnsel met mijn Canon Powershot S40, maar heb tevens de indruk dat de batterij sneller ontladen is dan in het begin.
        home page: http://cage.ugent.be/~hs
        reisblog: http://herser.wordpress.com
        foto montages: http://www.photodex.com/share/hermans

        Comment


        • #5
          Ik heb een Dimage7, en na intensief gebruik wordt de onderkant rond het batterijvak ook vrij hot, maar verder dan de warmte heb ik er geen problemen mee
          Sony A7III & Sony A7 RIII
          Sony FE 70-200 f4.0 , Sony FE 24-70 f4.0, Sony FE 16-35 f4.0 , Sony FE 24-105 f4.0 , Sony FE85mm f1.8 , Sony 135 f1.8 GM , Sony FE 90mm Macro ,

          Comment


          • #6
            dan hoef ik me waarschijnlijk gee zorgen te maken. Iedereen alvast bedankt
            Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX

            Comment


            • #7
              Ik heb sinds meer dan anderhalf jaar een diamge 7 en deze warmt inderdaad op zonder verdere nadelige gevolgen. Wel handig in de winter als je je handschoenen vergeten bent
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Lazy Charles
                Ik heb sinds meer dan anderhalf jaar een diamge 7 en deze warmt inderdaad op zonder verdere nadelige gevolgen. Wel handig in de winter als je je handschoenen vergeten bent
                Nu weten we waar je nick vandaan komt!
                Danny's Photosite

                Comment


                • #9
                  Originally posted by roadrunner
                  Originally posted by Lazy Charles
                  Ik heb sinds meer dan anderhalf jaar een diamge 7 en deze warmt inderdaad op zonder verdere nadelige gevolgen. Wel handig in de winter als je je handschoenen vergeten bent
                  Nu weten we waar je nick vandaan komt!
                  Wat had ge verwacht
                  Albums
                  Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                  Comment


                  • #10
                    Bij mij wordt mijn Dimage eerder warm waar de flash kaart zit.
                    Tr@vel Pictures

                    Comment


                    • #11
                      Wat ik soms doe is het klepje waar de CF-kaart inzit openen zodat de warmte iets sneller kan ontsnappen. 'k Weet niet of het echt helpt, maar psychologisch gezien werkt het bij mij wel.

                      Arne
                      http://www.arnesmeets.tk

                      Comment


                      • #12
                        Ik heb nu wel een probleem.
                        Ik heb mijn Dimage 7Hi nog niet warm voelen worden!
                        Kan ik er iets aan doen?
                        __Romain______________________________________________..

                        Comment


                        • #13
                          Romain, ofwel moet ge uit de koelkast komen ofwel moet ge uw handschoenen uitdoen

                          Neen, effe serieus, als je veel tijd tussen het nemen van 2 foto's laat, zal er niks warm worden, als je veel na elkaar trekt, zal het verwarmen sneller gaan. Zolang je niets merkt, is er geen probleem.

                          Arne
                          http://www.arnesmeets.tk

                          Comment


                          • #14
                            Arne,
                            Ja, ik neem gewoonlijk wel wat tijd tussen 2 of meer opnames.

                            Als ik deze winter koude handen krijg, dan moet ik gewoon wat meer op het knopje drukken
                            __Romain______________________________________________..

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Romain
                              Ik heb nu wel een probleem.
                              Ik heb mijn Dimage 7Hi nog niet warm voelen worden!
                              Kan ik er iets aan doen?
                              Heb ook willen reageren met iets in de trant van "leg em eens op de barbecue,het is net het seizoen"maar ik heb me maar ingehouden
                              Je zal je toestel niet zo intensief gebruiken Romain als sommige anderen.Daar zou ik me geen zorgen over maken
                              Danny's Photosite

                              Comment

                              Working...
                              X