Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotos van Canon 1D Mark IV

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotos van Canon 1D Mark IV

    Hey,
    Heeft er iemand ooit fotos gemaakt met een 1D Mark IV ?
    Tevreden van de kwaliteit ?

  • #2
    Re: Fotos van Canon 1D Mark IV

    Wie niet tevreden is van die foto's heeft een groot probleem.

    Comment


    • #3
      Re: Fotos van Canon 1D Mark IV

      Oorspronkelijk geplaatst door ViewFinder Bekijk bericht
      Wie niet tevreden is van die foto's heeft een groot probleem.
      Tja, met zo'n camera kan het moeilijk op de body steken hé

      Ik heb er eentje mogen testen enkele maanden terug en was toch zeer onder de indruk van de details en de kwaliteit ... ben nog altijd aan het sparen om er eentje te kopen

      Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment


      • #4
        Re: Fotos van Canon 1D Mark IV

        Ik ga me nog een toestel bijkopen en ik heb altijd met Nikon materiaal fotos getrokken, maar nu overweeg ik toch om zo een 1D Mark IV te kopen, maar tis wel Canon hè.
        En ik heb nog nooit een foto met een Canon toestel getrokken.
        Ik hoop dat het niet te veel aanpassen is om de overstap te maken voor fotos van Nikon naar Canon.

        Comment


        • #5
          Re: Fotos van Canon 1D Mark IV

          dan koop je toch gewoon een Nikon ???????????????????, waarom zou je een Canon aan willen schaffen dan , beetje vreemde stelling als je in dit segment zit te koekeloeren.
          Mijn beste Foto moek nog trekke.

          Comment


          • #6
            Re: Fotos van Canon 1D Mark IV

            Oorspronkelijk geplaatst door Closupshooter Bekijk bericht
            dan koop je toch gewoon een Nikon ???????????????????, waarom zou je een Canon aan willen schaffen dan , beetje vreemde stelling als je in dit segment zit te koekeloeren.
            Filmfunctie.
            De bedoeling was om eerst een Nikon D3s te kopen, maar daar heb je geen Full HD op.
            En bij die Canon 1D IV wel.
            Dus als dan de fotos ook nog goed zijn, zijn dat 2 vliegen in 1 klap hè.

            Comment


            • #7
              Re: Fotos van Canon 1D Mark IV

              Ik heb er eentje. Op mijn website heb je een review staan. Verder heel tevreden van!

              Jakke
              Canon en glas
              www.jakke16.be

              Comment


              • #8
                Re: Fotos van Canon 1D Mark IV

                Ik heb er ook ééntje... Het verschil met de mkIII is veel groter dan verwacht.



                En een grotere...

                Last edited by Leeuwarden; 8 juli 2010, 09:37.

                Comment


                • #9
                  Re: Fotos van Canon 1D Mark IV

                  Oorspronkelijk geplaatst door beatbrother Bekijk bericht
                  Hey,
                  Heeft er iemand ooit fotos gemaakt met een 1D Mark IV ?
                  Tevreden van de kwaliteit ?
                  Ik heb sinds een maand of 2 a 2,5 de 1Dmk4 en kan er volgende van zeggen:


                  - ik vond mijn 1Dmk3 ook al zeer goed!
                  - belangrijkste verschillende met 1Dmk3 zijn wat mij betreft:
                  * AutoISO
                  * Hogere reso. LCD
                  * Zeer goed AF systeem
                  * HD filming
                  * 16mpix ipv 10mpix (10 was in 90% van de gevallen wel genoeg... maar soms toch krapjes als je wat crops enzo wil pakken)
                  * Low Noise bij hogere ISO's

                  kortweg alweer een geweldig toestel van Canon :-)
                  Imagination is more important than knowledge...
                  http://www.kiekje.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotos van Canon 1D Mark IV

                    Voor die prijs mag dat wel, duh.
                    Canon-man. Concerten en natuur.
                    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fotos van Canon 1D Mark IV

                      Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                      Voor die prijs mag dat wel, duh.
                      Kwaliteit betaal je

                      grts
                      Sieg
                      Voor meer foto's ; www.sieg.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fotos van Canon 1D Mark IV

                        Oorspronkelijk geplaatst door beatbrother Bekijk bericht
                        Ik ga me nog een toestel bijkopen en ik heb altijd met Nikon materiaal fotos getrokken, maar nu overweeg ik toch om zo een 1D Mark IV te kopen, maar tis wel Canon hè.
                        En ik heb nog nooit een foto met een Canon toestel getrokken.
                        Ik hoop dat het niet te veel aanpassen is om de overstap te maken voor fotos van Nikon naar Canon.
                        Oorspronkelijk geplaatst door beatbrother Bekijk bericht
                        Hey,

                        Momenteel heb ik een D90 en een D700, maar ik overweeg het om nog een Nikon D3s bij te kopen, want ik heb eens gezien toen men fotos nam terwijl het bijna donker was op een ISO in de 3000.
                        Nog altijd haarscherp.

                        Maar is er dan zo een groot verschil tussen de D700 en de D3s ?

                        Hij is wel een pak duurder, maar als er toch zo een verschil is, is 'm dat wel waard hè.
                        Eerst maar eens voor jezelf uitzoeken wat je eigenlijk wil.

                        Oorspronkelijk geplaatst door beatbrother Bekijk bericht
                        * Nikkor AF-S 50mm f/1.4 G
                        * Nikkor AF-S 14-24mm f/2.8 G ED
                        * Nikkor AF-S 24-70mm f/ 2.8 G ED
                        * Nikkor AF-S 70-200mm f/2.8 ED VR II
                        Als je deze ook nog eens wil van Canon, zal het een dure overstap worden.
                        Last edited by Guest42; 5 juli 2010, 08:04.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fotos van Canon 1D Mark IV

                          Een goede dure camera zal geen goede foto,s geven met een slechte lens , maar een goedkope camera met een goede lens wel , dat is ook een doordenker

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fotos van Canon 1D Mark IV

                            Even after years of doing this stuff, I still get excited watching $70k worth of camera hanging 30 feet in the air off a couple of measly bolts. Last week I posted two 3 minute films that I’ve been commissioned by Russell Investments to create exploring the topic of ‘risk’. In these vids (please check them out here if you missed them), our crew hauled a RED One digital cinema camera and a handful of Nikon D3s HD dSLR cameras into a skateboarding park and glassblowing studio with the goal of making some pretty pictures. In the process, we put these cameras to work in some pretty fun ways and I thought it would be cool to share those with you. Thus, here’s another Chase Jarvis RAW behind-the-scenes video where you’ll see the RED One being shot handheld, slung from a jib, on a dolly, and on an Easy Rig. You’ll also see the D3s handheld, in shotgun mode, on a steadicam, and remotely chasing a skateboarder on a fun new three-wheeled dolly. There will be no cameras on tripods anywhere in this video. Hopefully this vid answers a lot of the questions that poured in last week in the […]


                            ik vindt de opname kwaliteit nog steeds goed ze ( er zitten ook wel beelden tussen van de red one )
                            Canon 5D Mark II & 1D MarkII / 70-200 2.8 IS /50 1,4 / 17-40 4.0 /

                            Comment


                            • #15
                              Re: Fotos van Canon 1D Mark IV

                              heb toch ook al ferm wa filmkes gezien van d3s die echt wel ferm goe zijn.

                              moest ik van u zijn ik zou ze es in huren of hier personen zoeken die ze hebben en ze zo effe testen naast elkaar.


                              gaan nikonlenzen ook niet op canon via adaptor?
                              nikon stuff

                              Comment

                              Working...
                              X