Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto vergroten op d4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto vergroten op d4

    Hallo,

    Ik heb een een nikon d4,maar als ik nu een foto heb genomen en wil deze met + vergroten of verkleinen doet deze niets ? Zal waarschijnlijk een verkeerde instelling gedaan hebben zeker. ik heb ook al op de iso en wb tegelijk geduwd voor naar de begin instellingen te maar niets ?Maar als ik dan eens naar formaat wijzigen gaan en ik duw dan op de + vergroot hij wel de foto ??

    Hopelijk ben ik hier een beetje duidelijk

    Alvast bedankt


    Mvg

    Dany
    Nikon D4 / Nikon /Nikon D300 /Nikon 80 - 200 AFS 2.8
    Nikon / nikon 300 2.8 afs /nikon 24 -120 vr 4/ nikon 200 - 500 vr 5.6 / Flitser / SB600

  • #2
    Re: foto vergroten op d4

    Oorspronkelijk geplaatst door dany10 Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik heb een een nikon d4,maar als ik nu een foto heb genomen en wil deze met + vergroten of verkleinen doet deze niets ? Zal waarschijnlijk een verkeerde instelling gedaan hebben zeker. ik heb ook al op de iso en wb tegelijk geduwd voor naar de begin instellingen te maar niets ?Maar als ik dan eens naar formaat wijzigen gaan en ik duw dan op de + vergroot hij wel de foto ??

    Hopelijk ben ik hier een beetje duidelijk

    Alvast bedankt


    Mvg

    Dany
    Helaas ben u nie duidelijk.
    Tip van de dag: Nikon heeft er e handleiding voor uitgevonden . Als dat nie werkt : kaputt

    YMMV
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: foto vergroten op d4

      Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
      Helaas ben u nie duidelijk.
      Tip van de dag: Nikon heeft er e handleiding voor uitgevonden . Als dat nie werkt : kaputt

      YMMV
      Dat er een handleiding bestaat weet ik wel in de tijd van aankoop zat er ene bij
      Nikon D4 / Nikon /Nikon D300 /Nikon 80 - 200 AFS 2.8
      Nikon / nikon 300 2.8 afs /nikon 24 -120 vr 4/ nikon 200 - 500 vr 5.6 / Flitser / SB600

      Comment


      • #4
        Re: foto vergroten op d4

        https://www.gebruikershandleiding.co...ng-381906.html

        ook online te vinden.
        Hopelijk staat erin wat je zoekt! verder kan ik je niet helpen!
        De gustibus et coloribus non est disputandum
        Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

        Comment

        Working...
        X