Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flitser voor Sony 707

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flitser voor Sony 707

    Beste fotovrienden,

    Alle goeds en veel mooie plaatjes in 2003.
    Het afgelopen jaar heb ik mij een Sony 707 aangeschaft. Zeer tot tevredenheid..alleen het werken met de flitser bevalt me niet.
    Ik zit teveel rode oogjes weg te werken en de sfeer van de opname is vaak weg. Hebben anderen daar ook ervaring mee?
    Is er iemand die een externe flitser heeft aangesloten en me er één kan aanbevelen?

    Graag hoor ik van jullie..

    Vriendelijk bedankt,

    Robbert
    EOS 300D,EOS 1DMKII, 580EX II Flitser,Canon 70-200 mm L F4, 18-55mm 1:3.5-4.5, 28-105mm 1:3.5-4.5 Canon en 70-300 mm Tamron 1:4.5-5.6

  • #2
    Originally posted by Robbert
    Beste fotovrienden,

    Alle goeds en veel mooie plaatjes in 2003.
    Het afgelopen jaar heb ik mij een Sony 707 aangeschaft. Zeer tot tevredenheid..alleen het werken met de flitser bevalt me niet.
    Ik zit teveel rode oogjes weg te werken en de sfeer van de opname is vaak weg. Hebben anderen daar ook ervaring mee?
    Is er iemand die een externe flitser heeft aangesloten en me er één kan aanbevelen?

    Graag hoor ik van jullie..

    Vriendelijk bedankt,

    Robbert
    Robbert,
    Welkom op BD, hier vind je veel http://www.d95.nl/Digitaalfotograferen/Metz/MetzFlitsers.htm
    onderaanpagina vind je ook link met "passende flitsers"
    Succes Anneke

    Comment


    • #3
      Dank je Anneke voor je reactie.

      Inmiddels ben ik aan het experimenteren met een stukje wit karton dat het licht naar boven reflecteert. Voorlopig heb ik daar goede resultaten mee. Ik geeft toe het is een paardemiddel maar als het werkt vind ik het goed..

      Nogmaals dank..

      Robbert
      EOS 300D,EOS 1DMKII, 580EX II Flitser,Canon 70-200 mm L F4, 18-55mm 1:3.5-4.5, 28-105mm 1:3.5-4.5 Canon en 70-300 mm Tamron 1:4.5-5.6

      Comment

      Working...
      X