Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Firmware update Canon G3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Firmware update Canon G3

    Firmware update Ver.1.0.2.0 provides the following modifications:

    Corrects the incompatibility with certain computers that caused occasional errors in transmitting data from the computer to the camera.

    Corrects the operational instability with Canon Speedlite 380EX Flash.

    http://www.canon.co.jp/Imaging/PSG3/PSG3_Firmware-e.html


    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

  • #2
    Je bent nogal actief met topics te openen....

    Vooral daar afgelopen nacht reeds iemand de aankondiging deed (paar postings lager).

    http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=17044

    mvg,
    peter

    Comment


    • #3
      Heb hem gisteren avond geinstalleerd, ik heb het gevoel dat alles een beetje sneller werkt. Opstarten, foto maken etc. (maar misschien alleen maar schijn!)
      :: www.digifotolog.nl - freeware / software / informatie / reviews over digitale fotografie | http://www.digifotolog.nl ::

      Comment


      • #4
        heeft het ook nog andere voordelen die update want ik heb geen incompatibilteits problemen en geen SL-380EX?

        Als het effectief alles sneller zou maken, ga ik ook update denk ik (niet dat het nu traag gaat, maar nog iets sneller zou ik niet erg vinden).. Als dat niet zo is, en de 2 eerder gezegde dingen de enige vernieuwingen zijn, ga ik voorlopig nog niet updaten want dan moet ik m'n CF formatteren (en ik wil die foto's eerst nog eens op tv laten zien).

        PS. je hoeft toch niet Update Ver.1.0.1.0 al geinstalleerd hebben hé? (als die al bestaat) Of wel?
        Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

        Comment


        • #5
          denk dat een flash van firmware of biossen altijd een complete vervanging is.....

          En niet zoals met software op een pc bv. deeltjes...

          Comment


          • #6
            Originally posted by yannick
            (en ik wil die foto's eerst nog eens op tv laten zien).
            Ge kunt de foto's toch op de HD van de computer plaatsen en daarna terug op de CF...

            Comment


            • #7
              mijn card reader is enkel reader, geen writer..

              of kan je via de USB-kabel en de bijgeleverde software dingen uploaden van pc naar de camera (met die CF erin natuurlijk)?? ik heb de bijgeleverde software nog niet geinstalleerd (wegens bezit card reader)
              Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

              Comment


              • #8
                Originally posted by yannick
                mijn card reader is enkel reader, geen writer..
                Zijt ge zeker? Mijn card reader werkt volledig zoals een HD, en is alzo zichtbaar met het programma “verkenner”. Het kopiëren en plakken gaat zoals met ieder file op de HD van de computer.
                Een andere mogelijkheid is het aansluiten van de camera met de computer en het gebruiken van het met de G3 bijgeleverd programma "ZoomBrowser EX”.
                Men gaat zo te werk (tekst hieronder komt Helpoptie van dit programma):

                Quote
                Upload images
                To upload images to your camera, make sure your camera is correctly connected and ready to interact with your computer. If you are using a Canon Memory Card, make sure it is inserted into your computer or a linked device.
                In the Task Area select Camera & Memory Card, then click Upload Images.
                1. Select Images
                Click this step to select the images you want to upload to your camera.
                2. Open Camera Window...
                Click this step to upload the selected images to the Camera Window. Follow the instructions in the Camera Window to complete the upload to your camera.
                Tips
                For help when in the Camera Window, open the Camera Window Online Help.
                Unquote

                Het gaat hier wel over de G3, maar ik vermoed dat het met andere camera's ook gaat?

                Comment

                Working...
                X