Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

firmware 4 voor Fujifilm X-T3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • firmware 4 voor Fujifilm X-T3

    Heeft iemand de laatste firmware voor de Fujifilm X-T3 geïnstalleerd? Is het de moeite waard om de nieuwe firmware te installeren? Ik las iets over in 0,02 seconden scherpstellen in plaats van in 0,06 seconden. Daarvoor ga ik het niet doen. Zijn er andere voordelen die wel de moeite zijn?
    https://www.flickr.com/photos/decultuurconsument/

  • #2
    Re: firmware 4 voor Fujifilm X-T3

    ik heb ze geïnstalleerd omdat er altijd ook wel kleine bugjes waar je zelf nog geen last ven gehad hebt mee worden opgelost.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Re: firmware 4 voor Fujifilm X-T3

      Via deze link vind je een overzicht van alle aanpassingen - en dat zijn er best wat...
      BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

      Comment


      • #4
        Re: firmware 4 voor Fujifilm X-T3

        Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
        ik heb ze geïnstalleerd omdat er altijd ook wel kleine bugjes waar je zelf nog geen last ven gehad hebt mee worden opgelost.
        Heeft u na de installatie FUJIFILM X Acquire gebruikt om de instellingen terug te zetten naar hoe ze stonden voor de installatie?
        https://www.flickr.com/photos/decultuurconsument/

        Comment


        • #5
          Re: firmware 4 voor Fujifilm X-T3

          Ik zie geen reden om het niet te installeren. Je merkt wel degelijk verschil bij het scherpstellen.

          Comment


          • #6
            Re: firmware 4 voor Fujifilm X-T3

            Oorspronkelijk geplaatst door cuco Bekijk bericht
            Heeft u na de installatie FUJIFILM X Acquire gebruikt om de instellingen terug te zetten naar hoe ze stonden voor de installatie?
            Neen, ik gebruik dat momenteel niet
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

            Comment


            • #7
              Re: firmware 4 voor Fujifilm X-T3

              Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
              Neen, ik gebruik dat momenteel niet
              Hoe zit dat dan met de aanpassingen aan de instellingen die u zelf heeft aangebracht? Bijvoorbeeld de Q-menu, de informatie in de zoeker die zichtbaar moet zijn, de informatie op het schermpje die zichtbaar moet zijn, de functies die u heeft toegewezen aan sneltoetsen, de sneltoetsen die u heeft uitgeschakeld... Ik ben er een paar weken mee bezig geweest om alles naar mijn wens aan te passen. Ben ik al die aanpassingen kwijt na de firmware update?
              https://www.flickr.com/photos/decultuurconsument/

              Comment


              • #8
                Re: firmware 4 voor Fujifilm X-T3

                Oorspronkelijk geplaatst door cuco Bekijk bericht
                Heeft u na de installatie FUJIFILM X Acquire gebruikt om de instellingen terug te zetten naar hoe ze stonden voor de installatie?
                ik heb dit gebruikt, eerste maal, werkte perfect. 5 minuten werk, en alle persoonlijke instellingen herstelt
                Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
                - Isaac Asimov-

                Comment


                • #9
                  Re: firmware 4 voor Fujifilm X-T3

                  Oorspronkelijk geplaatst door JC Bekijk bericht
                  ik heb dit gebruikt, eerste maal, werkte perfect. 5 minuten werk, en alle persoonlijke instellingen herstelt
                  In de FUJIFILM X Acquire - Features & Users Guide lees ik:

                  "All of the camera settings except for DATE/TIME, results of CUSTOM WHITE BALANCE, and customized QUICK menu can be backed up and restored."

                  DATE/TIME en CUSTOM WHITE BALANCE, vind ik zo erg niet. Mijn QUICK menu's daar heb ik aardig wat tijd ingestoken.
                  https://www.flickr.com/photos/decultuurconsument/

                  Comment

                  Working...
                  X