Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16
  1. #1
    Geregistreerd: 27 oktober 2002

    Standaard emailadres De Beukelaer

    Heeft er iemand het emailadres van De Beukelaer voor mij?
    Mijn cam is terug na vier weken herstelling, maar ik ben er niet over te spreken.
    Ik wil rechtstreeks een mailtje sturen.

  2. #2

    Standaard

    info@debeukelaer.be
    http://www.vannecke.be
    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

  3. #3
    Geregistreerd: 27 oktober 2002

    Standaard

    Dank u wunjo, zo simpel dat ik het zelf had kunnen vinden.
    Maar op hun herstellingspapieren staat er niets op dus..
    je weet nooit hé?

  4. #4
    Geregistreerd: 30 maart 2002

    Standaard

    Oei, Act problemen?
    Erg, zo als je cam enkele weken weg is en dan nog niet hersteld zoals je wou.
    Mijn Oly is ook al eens enkele weken naar DeBeukelaer geweest, maar de herstelling was goed en feilloos.
    Dus ik was toen wel tevreden met hun hersteldienst.
    Al moest ik wel vijf weken wachten.

  5. #5
    Geregistreerd: 27 oktober 2002

    Standaard

    ik heb vier weken moeten wachten.
    één van de problemen was dat de datum gedeleted werd zonder aanleiding.
    Ik heb zes kaartjes getrokken en wat blijkt?
    nergens de datum erop
    oké bij de twee eerste kaartjes was ik het vergeten te regelen, de vier laatsten was wel geregeld, en toch heb ik overal als datum : 1-1-2002
    dat doet dat alle foto's dezelfde nummers dragen stom hé

  6. #6
    Geregistreerd: 30 maart 2002

    Standaard

    Erg , ja, dus terug voor vier weken weg...
    Dan kan een boze E-mail wel helpen idd.

  7. #7
    Geregistreerd: 27 oktober 2002

    Standaard

    Nu misschien off-topic, maar dat is toch niet normaal hé dat de datum gedeleted is, en dat al de mapjes dezelfde nummers dragen.
    Instellingen waren : all reset : off.
    Dan zouden die toch moeten doornummeren, laat staan dat het de datum was van 01-01-2002, maar dan hadden die toch moeten doornummeren?
    Dus ikke ni kontent

  8. #8
    Geregistreerd: 15 mei 2003

    Standaard

    Ooit eens een mailtje gezonden met een vraag over toen bepaalde camera's nooit geen antwoord gekregen!!

  9. #9
    Geregistreerd: 27 oktober 2002

    Standaard

    we zien wel hé
    moet hem nog maken hoor
    zal iets voor morgen worden
    ben foto's aan het uploaden

  10. #10
    Geregistreerd: 21 mei 2003

    Standaard

    Originally posted by Ryan
    Ooit eens een mailtje gezonden met een vraag over toen bepaalde camera's nooit geen antwoord gekregen!!
    Idem ditto. Mail gestuurd naar info@nikon.be en nooit antwoord gekregen. Ooit eens gebeld naar de beuckelaar ivm een tcon17 voor een G3 en die man zei dat het niet ging want de optiek was niet voor mekaar gemaakt en waar ik dat idee vandaan haal ?! Tcon17 was enkel voor Olympus bedoeld. Nou zeg. Wat een afgang voor die mannen.

  11. #11

    Standaard

    ivm 'nummers', ipv 4 weken je cam weer kwijt te zijn,

    hernoem gewoon in batch via irfanview..
    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

  12. #12
    Geregistreerd: 27 oktober 2002

    Standaard

    Ja Tom, dat heb ik inderdaad gedaan.
    Maar... het zou gewoon niet mogen hé?
    Het is geen speelgoedje van 10 euro hé?
    Het was ook één van de problemen die ik op mijn waslijstje had gedaan.
    Verder had ik andere problemen die ik ervoor niet had, maar die hebben zich alleen vrijdagavond voorgedaan, niet meer in het verloop van het weekend.
    Problemen waren:
    *lens ging niet naar binnen bij het afzetten van de camera (2 maal voorgehad)
    *op mijn schermpje zag ik de mensen heel blauw, bij het trekken van de foto was die blauwe schijn weg.

    Verder heb ik nu het gevoel dat ik veel moeilijker kan scherpstellen dan voor de cam weg was. Dus in één woord : ik ben ni content.

  13. #13
    Geregistreerd: 17 mei 2003

    Standaard

    Ik heb slechte ervaringen met mails voor dit doeleinde...Je kan beter je stoute schoenen aantrekken en de telefoon nemen. Wedden dat ze je dan niet zo simpel kunnen afwimpelen?

  14. #14
    Geregistreerd: 27 oktober 2002

    Standaard

    awel het dat zal ik nu eens doen ze.
    ik zal weten te zeggen wat er afgesproken is.

  15. #15
    Geregistreerd: 27 oktober 2002

    Standaard

    Oké dus gebeld. Geen De beukelaer.
    Dan maar naar Nelissen gebeld.
    Heel lang met ne lieve meneer gebeld.
    Afgesproken dat ik alles op CD ga zetten.
    Al mijn problemen, en dat ik er morgen mee naar ginder ga.
    Hij gaat ook proberen van er een snelle service van te laten maken.
    Dus kan ik tegen de volgende challenge hopelijk terug meedoen met mijn cam en niet met dat geel dingske

  16. #16
    Geregistreerd: 17 mei 2003

    Standaard

    good luck

Soortgelijke discussies

  1. Cursus CCD cleaning bij De Beukelaer ...
    Door jaja in forum Camera's
    Reacties: 17
    Laatste bericht: 8 mei 2004, 10:16
  2. Dank U wel,De Beukelaer!
    Door roadrunner in forum Camera's
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 22 oktober 2003, 14:08
  3. H. De Beukelaer & Co
    Door Luc.iKKe in forum Algemeen
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 20 november 2002, 23:50
  4. Correct emailadres graag!
    Door Sven in forum Algemeen
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 2 november 2002, 01:26
  5. De Beukelaer | Co.
    Door banderas in forum Algemeen
    Reacties: 5
    Laatste bericht: 16 december 2001, 13:41

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •