Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een digitaal foto toestel

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • een digitaal foto toestel

    met niet te duur bedoel ik tussen de €50 en de €100

    Groetjes Bart



    <font size="1" color="darkgray">Edited by - Bart on 23 March 2002 15:21:13</font>

  • #2
    Wat is niet duur voor U,Bart?

    Canon 7D + Canon 350d + 70-200/f4.0LUSM + 17-40/f4.0LUSM
    Nikon Coolpix 775 en cp 5700

    Comment


    • #3
      Als ik het goed begrijp wil je een digitaal toestel voor 100 euro , dan zou ik het eerlijk gezegd geen kopen hoor want in de onderste prijsklasses is niet veel goeds te rapen en dan is het ook geld weggegooid niet !

      Fujifilm Finepix F31fd

      Comment


      • #4
        Volgens mij kan je geen digitaal camera kopen onder €100, tenzij je gaat voor een webcam, maar die dingen zijn daar niet voor bedoeld.



        Groetjes, Blord

        Canon 7D en wat lenzen.

        Comment


        • #5
          In Duitsland kocht ik de afgelopen zomer een webcam die zeer acceptabele 10x15cm foto's maakt op 1152x864 pixels en naar keuze met een tweetal lagere resoluties. Het is de Agfa CL18. De prijs bedroeg ~€ 80,-

          Groetjes,
          Willem


          Canon EOS 20D 2,5-50 1,8-50 17-40L 24-105L 70-200L ex1,4
          http://www.xs4all.nl/~wvdburgh Updated: 3 januari 2003. Onderwater dia’s gedigitaliseerd.

          Comment


          • #6
            Heel weinig. Kijk even hier http://www1.guenstiger.de/gt/main.as...00083325173258


            Maar da's dus rommel volgens mij. Enkel 'geschikt' voor foto's voor op het web (640*480 pixels)


            Edited by - deg on 03 April 2002 22:14:30

            Comment


            • #7
              Er is echt een groot verschil tussen rommel en een eenvoudig fototoestelletje met een heel goede prijs-prestatieverhouding. Op het door jouw aangegeven adres zijn er veel van die goede voorbeelden te vinden. Je kunt toch niet zo maar zeggen dat alles wat beneden een Hasselblad ligt ook rommel is?

              Veel mensen willen wel een leuke toestel maar geen CAMERA.

              Groetjes,
              Willem


              Canon EOS 20D 2,5-50 1,8-50 17-40L 24-105L 70-200L ex1,4
              http://www.xs4all.nl/~wvdburgh Updated: 3 januari 2003. Onderwater dia’s gedigitaliseerd.

              Comment


              • #8
                Klopt, maar als je een beetje camera wil zal je toch moeten uitkijken naar 1 megapixel of meer... De rest is gewoon goed als webcam. (en dan nog...)

                Er staan misschien enkele goede toestellen op die pagina maar dan zitten we ook al weer een stuk boven die 50 a 100 euro.


                Edited by - deg on 04 April 2002 08:41:06

                Comment


                • #9
                  ik geef deg hier wel gelijk. je kan beter een beetje meer geld uitgeven voor iets fatsoenlijks, dan nu 100euro naar zoiets te smijten, er al snel niet content van zijn, om dan alsnog naar een fatsoenlijk toestel uit te kijken.

                  goedkoop=duurkoop.

                  ik ken iemand die kwam een tijdje geleden ook af met zo'n pen-cam uit de aldi of lidl voor 4000fr. (100€) die beelden waren niet alleen lage resolutie, maar ze bulken ook van de ruis, en overcompenseerden het blauw. na een paar weken was het trouwens ook al kapot.
                  m.a.w. het kan wel leuk zijn, zoiets klein en handigs, maar zorg dan dat je ook iets in handen hebt, waar je je al niet direct blauw aan ergert.
                  en als geld een probleem is, doe dan zoals de meesten hier: sparen!

                  ToM.
                  ToM.___ //Fuji s602.
                  www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                  It goes to 11 you know? 1 louder.

                  Comment


                  • #10
                    Groot gelijk, Tom
                    Heb zelf m'n rookgedrag ingebonden voor m'n camera te kunnen kopen
                    Maar..euh... Rook nu weer evenveel als ervoor

                    *This Post (or reply) was written in recycled Electrons*

                    An  a day keeps frustration away!
                    http://www.demey-deleus.be

                    Comment

                    Working...
                    X