Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Echte adviesprijs D70

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Echte adviesprijs D70

    Wie kent de echte Belgische adviesprijs voor de D70 in Belgie. Ik bedoel dus de prijs die De Beukelaar uitgeeft, en dit zowel voor de losse body als de kitversie (18-70mm).
    BD0055BE of te wel Krisv5
    http://users.pandora.be/kris.verhaegen/ E-mail: kris.verhaegen@pandora.be

  • #2
    Als mijn "bronnen" juist zijn:
    body: 1119,00 EURO
    kit 28/80: 1250,00 EURO
    kit 18/70: 1399,00 EURO
    + 6,00 EURO recupel
    Dit vind je ook terug bij www.fotorembrandt.be
    Zijn zeer correct in die zaken!
    Lid: BD 0249BE
    D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

    Comment


    • #3
      Ja maar dat is de verkoopprijs die Rembrandt opgeeft. Ik bedoel de prijs die Nikon Belgie adviseert, exclusief de toegestane kortingen. Zo zou de adviesprijs voor de Body 1249Euro zijn en voor de 18-70 kit 1599. Kan dit kloppen? Het lijkt mij alleszins veel, temeer omdat ie overal verkocht wordt aan ongeveer 1449 kitversie of 1129 Body.
      BD0055BE of te wel Krisv5
      http://users.pandora.be/kris.verhaegen/ E-mail: kris.verhaegen@pandora.be

      Comment


      • #4
        adviesprijs ken ik niet...

        maar de body kan ik krijgen aan 995 euro ...plaatselijke fotohandel

        Comment


        • #5
          Ik heb gehoord dat de catelogisch prijs van de d70+kit 18-70 1545€ is dus zonder enige korting
          NIKON D70 + Nikon 18-200mm VR + NIKON SB-800

          Comment


          • #6
            Bevriende fotograaf van mij heeft vrijdagmiddag een mail gekregen van Nikon prijs was voordien 1449 € en is nu gezakt naar 1399 € . Uiteraard zijn dit de maximumprijzen. Meestal krijg je daar nog korting op (tot -10 % ). Zo zou de prijs nog verder zakken binnen twee à drie weken naar 1300 €. Nog eventjes wachten dus . Ja ook hier zie je de wet van vraag en aanbod.

            Comment


            • #7
              Foto Rembrandt levert mi idd aan de adviesprijs met toegestane kortingen!
              Lid: BD 0249BE
              D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

              Comment


              • #8
                Wel, mijn connectie beweerd dat de kitprijs 1599Euro is. Met de geldende kortingen kom ik dan ook ergens aan 1440Euro. De zak wordt uiteraard anders als de adviesprijs vanuit Nikon zelf al 1440Euro is, want als ik dan de 10% nog eens reken kom ik idd. uit op 1300Euro. Is er niemand die het zeker weet?
                BD0055BE of te wel Krisv5
                http://users.pandora.be/kris.verhaegen/ E-mail: kris.verhaegen@pandora.be

                Comment


                • #9
                  wat heeft het voor zin om te weten wat de adviesprijs is?
                  Je koopt toch nooit iets aan de adviesprijs?
                  Met vriendelijke groeten,
                  Ronald
                  www.konings.biz

                  Comment


                  • #10
                    Waarom ik de adviesprijs wil weten heb ik mijn redenen die ik nu niet verder kan uitleggen. Maar het is idd. zo dat je nooit de adviesprijs betaalt, ondanks dat wil ik hem toch graag weten.
                    BD0055BE of te wel Krisv5
                    http://users.pandora.be/kris.verhaegen/ E-mail: kris.verhaegen@pandora.be

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by krisv5
                      Waarom ik de adviesprijs wil weten heb ik mijn redenen die ik nu niet verder kan uitleggen. Maar het is idd. zo dat je nooit de adviesprijs betaalt, ondanks dat wil ik hem toch graag weten.
                      Je kan idd je redenen hebben, maar blijft mij een raadsel waarom? Heb je zelf een zaak?
                      Lid: BD 0249BE
                      D70 / AF-S DX Zoom-Nikkor 18-70 f/3.5~4,5G IF ED*SIGMA AF 55-200 F/4-5.6 DC*CF 1G Transcend*SIGMA EF-500 DG SUPER iTTL*CP5700*HITI 730 PS*Canon Pixma iP8500*Minolta Scan Elite 5400*Lowepro Minitrekker*Lowepro Nova 5 AW

                      Comment


                      • #12
                        Ik denk dat hij wil berekenen hoe diep hij kan gaan zonder de fotowinkel waar hij wil kopen in faling te jagen

                        Van de SB-800 vermoed ik dat de adviesprijs 559 Euro is, want het dametje aan de telefoon zei: 'u hebt waarschijnlijk al wat rondgebeld. Ik zal dan ineens de prijs maar geven met de 15% korting die sommige winkels hanteren: 475 Euro... wat exact de prijs was die ik bij de vier vorige winkels had gekregen, alleen hadden die niets vermeld van een 'andere' prijs. Ik zag echter dat in Nederland soms onder de 400 Euro duiken, wat een stukje aan de BTW toe te schrijven is...

                        Dit in gedachten houdend, zou de adviesprijs van de Nikon + kit wel eens 1599 kunnen zijn, zoals eerder ergens gesuggereerd werd.


                        Comment


                        • #13
                          Sailor, ja en nee. Ik geef workshops i.v.m. mondfotografie aan tandartsen e.d. Ik biedt ze ook een compleet pakket aan van camera, macrolens, ringflits,... Daarom heb ik goede en duidelijk afspraken nodig i.v.m. prijzen e.d. met de fotohandelaar. Maar overal zie je de camera aan 1449 of zelfs 1399, dus op de meeste plaatsen geven ze nu dus meer dan 10% korting, gesteld dat de avdiesprijs 1599 is. 't Is een markt die flink onder druk staat en waar de concurrentie groot is, en of er nog zoveel verdiend wordt op de toestellen durf ik betwijfelen. Kijk maar naar wat er met Megapool gebeurde...
                          BD0055BE of te wel Krisv5
                          http://users.pandora.be/kris.verhaegen/ E-mail: kris.verhaegen@pandora.be

                          Comment


                          • #14
                            Aangezien ze de kit bij Camshop.be aan 1276 prijzen, zal er waarschijnlijk toch nog wel iets marge opzitten... In een fotozaak die zoiets als core-business doet, die opgeleid personeel in dienst heeft en waar je terecht kan voor specifieke vragen, zal je evenwel niet op eenzelfde prijs kunnen rekenen, maar je hebt wel het voordeel dat als één van je tandartsen een probleem heeft, dat je terug kan vallen op je fotowinkel voor garantie, herstellingsformaliteiten, en niet zelf alles moet gaan uitzoeken...

                            Comment

                            Working...
                            X