Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dimage 7i Batterijen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dimage 7i Batterijen

    Folks,

    Zoek voor mijn Dimage 7i batterijen + lader, want die van Sanyo zijn niet echt om veel lof over te spreken.....

    Kan iemand mij hierbij een beetje advies geven ????

    Grtz,

    Bart

  • #2
    Originally posted by Crocky
    Folks,

    Zoek voor mijn Dimage 7i batterijen + lader, want die van Sanyo zijn niet echt om veel lof over te spreken.....

    Kan iemand mij hierbij een beetje advies geven ????

    Grtz,

    Bart
    Neem een GP PowerBank Smart. Kan continue aan het stroomnet blijven en de meegeleverde batterijen zijn binnen een uur gereed.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      Neem een GP PowerBank Smart. Kan continue aan het stroomnet blijven en de meegeleverde batterijen zijn binnen een uur gereed.
      Volledig mee eens, ik gebruik deze ook.

      Canon 40D - EF 75-300/4-5.6 IS USM - Sigma EX18-50/2,8 - EX50-150/2.8 - EX70/2.8 MACRO
      Mijn albums : www.vedeve.be

      Comment


      • #4
        Bestel je een Digipower DPS9000 en je batterijproblemen zijn voor altijd opgelost (of toch bijna).

        Comment


        • #5
          Originally posted by scoffie
          Bestel je een Digipower DPS9000 en je batterijproblemen zijn voor altijd opgelost (of toch bijna).
          Heb jij ervaring met deze digipower?
          Zo ja waar heb je hem gekocht ?
          Heb dit gevonden op het net:
          Performance

          In a word, excellent. Although it had some trouble with the Dimage 7, the DSP-9000 worked beautifully with all the other digicams I tried it with. I didn't do any sort of an exhaustive test, but a half-dozen different cameras from as many different manufactures all worked flawlessly.


          Dus opletten geblazen!!
          Greetings,
          Ace

          Comment


          • #6
            Folks,


            Waar kun je dergelijke kopen, en wat is ongeveer de prijs hiervan ???

            Grtz,

            B

            Comment


            • #7
              Op aanraden van scoffie heb ik er twee stuks besteld en ben daar zeer tevreden over.
              Voor bestellen en prijs kijk op deze link http://www.bugeyedigital.com/product_main/miz-dps9000.html#Minolta

              Erik.D

              Comment


              • #8
                Hallo allemaal,

                Ace : Deze review had ik ook gelezen voordat ik mijn batterij bestelde, maar daar tegenover had ik ook veel lof gehoord op het minolta forum bij DPreview. Denk eigenlijk dat de auteur van dit artikel gewoon een uitzondering beschrijft ipv bevoorbeeld eens een tweede batterij te proberen.

                Heb recent ook gelezen dat Mitzo (de fabrikant van Digipower) zou stoppen met de DPS-9000 maar de zaakvoerder van Mitzo heeft dit publiekelijk op het Minolta forum ontkend.

                In ieder geval, tot op heden is die batterij het leukste toebehoren wat ik tot op heden voor mijn 7Hi heb bijgekocht. (Alhoewel ik soms nog wel eens zonder 'stroom' val, maar dan gebruik ik de batterij van mijn Image Tank - als die geladen is tenminste)

                Je kan ook de meegeleverde Sanyo batterijen in je toestel laten zitten, want als het kabeltje van de DPS ingeplugd is, worden de 4 AA-batterijen niet gebruikt, valt je DPS leeg : kabeltje uittrekken en toestel start opnieuw op.

                Op het vlak van prijzen is er redelijk wat verschil in de US, sommige shops hebben de DPS nu in uitverkoop staan, waarom ??????
                Voor ons, belgen, is Bugeye misschien niet de goedkoopste, maar : ze verzenden naar België, ze accepteren kredietkaarten en het belangrijkste : ze noteren op het bijgevoegde verzendformulier : 'Backorder' 'No Value' en in mijn geval is het al 2 keer zo de 'grens' gepasseerd zonder extra kosten, zonder btw !!!! (dat laatste had ik misschien beter niet verteld, LOL)

                Tenslotte, het is een universele batterij die mits gebruik van een ander kabeltje (alle mogelijkheden zijn meegeleverd, ook voor Fuji) ook voor andere toestellen kan gebruiken.

                Plezier ermee.

                Comment


                • #9
                  Scoffie, bedankt voor je uitleg!
                  Ga er ook eentje bestellen bij Bugeye !
                  THX
                  Greetings,
                  Ace

                  Comment

                  Working...
                  X