Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

digitale camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • digitale camera

    ik hoop dat jullie kunnen helpen
    ben op zoek naar een compacte digtale camera (geen dslr)
    heb wel graag een goede lens +zoom
    moet snel toestel zijn is voor wielerwedstrijden van mijn zoon
    ik dacht aan
    panasonic fz5
    fuji s7000
    canon s2 of iets anders
    durf ik dit tweede hands te kopen?
    is er een toestel dat uit blinkt

  • #2
    Re: digitale camera

    Hmm...

    Volgens mij zijn goede wielerwedstrijd- of laat staan sportwedstrijdfoto's redelijk moeilijk vast te leggen.
    Zoals je zegt, snel, goede lens, goede zoom... mss nog wat lichtsterk ook zodat je uit de hand kan fotograferen...
    Een goede compact kost toch ook al wel wat geld, het zou zonde zijn dat je er 1 koopt en dan achteraf moet vaststellen dat ie toch niet voldoet

    Ik heb ook lang een analoog toestel gehad, zonder al teveel toeters en bellen, dan een compacte met al wat meer toeters en bellen...
    Ik moet zeggen dat ik deze na wat mooie reizen en momenten ben beu geraakt door ontevreden fotoresultaten...

    Sinds een tijdje terug een digitale spiegelreflex aangekocht en ik ben er alleen maar tevreden over.
    Natuurlijk... alles hangt af van hoeveel geld je wil spenderen maar ik neem aan eens je een digitale kodak hebt, dat je toch niet enkel en alleen wielerwedstrijden gaat shooten....

    Ik help je hier wel niet verder met het probleem neem ik aan
    Excuses
    Nikon D300s

    Comment


    • #3
      Re: digitale camera

      Ik zal het goedmaken...

      TIP:

      Zoek een keertje op dit forum naar antwoorden, bevindingen...
      bezoek wat reviews van toestellen zoals hier

      http://www.dpreview.com/
      Nikon D300s

      Comment


      • #4
        Re: digitale camera

        oke zal dat vast en zeker doen

        Comment


        • #5
          Re: digitale camera

          Van de Panasonic is nu ook de FZ7 uit (Topfoto heeft hem al), de opvolger van de FZ5.
          Maar ik zou ook naar de FZ30 kijken, die heeft een zoomring (zoals DSLR) en dat is heel wat gemakkelijker dan die zoom-knopjes van de meeste anderen.
          Groetjes,
          FilMar, Beeldbrouwer ;-)
          * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

          Comment

          Working...
          X