Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Sony F828 Levertijd 7 dagen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De Sony F828 Levertijd 7 dagen.

    De Sony F828 is al te koop voor 828 bij http://www.camfilm.com/
    Levertijd 7 dagen.
    Dus wachten hoeft niet meer.
    Volgens de site kan je hem gewoon ook ophalen in Amsterdam.

    Ik ben ben zelf nog op zoek naar de plaatjes van deze camera.
    Op een van de topics op deze site zijn ze al te bewonderen alleen de prof. kant van het fotoverhaal mis ik nog.
    Sony heeft een mooie troef te pakken.

    Jaap. www.outdoorinfo.nl Het Outdoorprikbord.

  • #2
    geloof ik niet. overal (zelfs bij groothandels IT die ook sony verkopen) krijg ik half december als leverdatum
    Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

    Comment


    • #3
      Ben er ook bang voor dat dit niet helemaal klopt. Wat ik begrepen had , zou de 828 als adviesprijs omstreeks 1100 -1200 euro gaan kosten , en hier staat hij dan voor 820 euro .....

      Plus het feit dat deze camera er nog niet zou zijn ( heb hem nergens anders kunnen vinden , ter verkoop dan ) denk ik dat dit linke soep is ...............

      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

      Comment


      • #4
        Ik heb vernomen dat het een groot software bedrijf is dat dit er bij doet, dus het is wel save.
        Geld vooruit sturen zou ik ook nooit doen.
        De camera is gewoon af te halen en evt. te pinnen.

        Ik heb ook gevraagd wat ze voor een D10 van Canon rekenen.

        Comment


        • #5
          Otto Knap, die normaal gezien toegang heeft tot de juiste bronnen als handelaar deelde ons net mee dat de 828 over 8 weken in productie gaat...hoe verklaar je dit dan?

          Tom
          --Canon PS A40--
          --BD0180BE--

          Comment


          • #6
            Originally posted by dentomme
            Otto Knap, die normaal gezien toegang heeft tot de juiste bronnen als handelaar deelde ons net mee dat de 828 over 8 weken in productie gaat...hoe verklaar je dit dan?

            Tom
            Hallo Tom,

            De verklaring is heel eenvoudig. Het is een groot software bedrijf die dit erbij doet.

            U krijgt dus voor uw echte Euro's een virtuele versie van de Sony F828. Ik kan iedereen voor nul euro direct een plaatje leveren van de Sony DSC-F828 helemaal gratis.

            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

            Comment


            • #7
              de 717 staat er nog voor 899
              zou me verwonderen dat ze de 828 goedkoper zouden aanbieden

              mark

              Comment

              Working...
              X