Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De nikon D2x topic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: De nikon D2x topic

    Staan bij mij alledrie op 0.

    Comment


    • #47
      Re: De nikon D2x topic

      Oorspronkelijk geplaatst door NataliaNL
      Staan bij mij alledrie op 0.
      Dat is bij iedereen standaard, maar heb je al tests gedaan met verschillende instellingen en onderwerpen?

      Sven

      Comment


      • #48
        Re: De nikon D2x topic

        Oorspronkelijk geplaatst door NataliaNL
        Ik krijg nu, na een aantal maanden, serieuze klachten in mijn armen

        Begrijp ik niet.de knip is nu toch veel lichter
        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
        www.langenacker.nl

        Comment


        • #49
          Re: De nikon D2x topic

          Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels
          Dat is bij iedereen standaard, maar heb je al tests gedaan met verschillende instellingen en onderwerpen?
          Sven
          Nee, heb ik geen reden voor. Ik ben ZEER tevreden.
          Mijn gedachte: If it ain't broke don't fix it.

          @NoName: 't was een serieuze opmerking....

          Comment


          • #50
            Re: De nikon D2x topic

            Oorspronkelijk geplaatst door rikketik
            Ik bedoel maar dat in tegenstelling tot de d70 de je d2x bijna altijd moet bijsturen
            Nog een kleine opmerking. De viewfinder is zeer groot en kan daardoor ook veel licht binnenlaten EN de lichtmeting beinvloeden. Houdt iedereen hier rekening mee??? Ik heb het zelf ook al meegemaakt, vandaar dat ik mij kan voorstellen dat dit bij anderen ook voorvalt.

            Comment


            • #51
              Re: De nikon D2x topic

              Oorspronkelijk geplaatst door NataliaNL
              Nee, heb ik geen reden voor. Ik ben ZEER tevreden.
              Mijn gedachte: If it ain't broke don't fix it.

              @NoName: 't was een serieuze opmerking....
              Dan zal ik ook een serieuze opmerking maken mag het probleem dan maar snel opgelost worden.
              D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
              www.langenacker.nl

              Comment


              • #52
                Re: De nikon D2x topic

                Ik heb een D2X avatar gemaakt en naar Sven gestuurd.

                Comment


                • #53
                  Re: De nikon D2x topic

                  als dat de ava is, zal je die opnieuw mogen maken...te groot namelijk...
                  vraag hem dan om die bij de algemene te zetten, dan kunnen andere gebruikers die ook aannemen

                  You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                  [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                  Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                  Comment


                  • #54
                    Re: De nikon D2x topic

                    Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                    als dat de ava is, zal je die opnieuw mogen maken...te groot namelijk...
                    vraag hem dan om die bij de algemene te zetten, dan kunnen andere gebruikers die ook aannemen


                    Ik heb het gezien. Ik dacht dat 49X49 mocht. Deze is 32x32. Van het "bij de algemene te zetten" had ik al gevraagd

                    Comment


                    • #55
                      Re: De nikon D2x topic

                      Al 24hr trotse bezitter maar.... nog hééél wat uurtjes te gaan als leercurve
                      Dus als je wil : put me on the list
                      Groeten.
                      @frank schitterende idee die avatar en prachtig gerealiseerd
                      Last edited by paepke; 30 juli 2005, 14:38.
                      KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
                      http://www.photopat.be

                      Comment


                      • #56
                        Re: De nikon D2x topic

                        Oorspronkelijk geplaatst door paepke
                        Al 24hr trotse bezitter maar.... nog hééél wat uurtjes te gaan als leercurve
                        Dus als je wil : put me on the list
                        Groeten.
                        @frank schitterende idee die avatar en prachtig gerealiseerd
                        Was de camera dan in voorraad waar je hem hebt gekocht, of moest hij besteld worden. Hoe lang geleden heb je hem besteld. Ik heb de mijne nu al een maand geleden besteld, en nog altijd kan m'n leverancier niet zeggen wanneer hij kan leveren.

                        Comment


                        • #57
                          Re: De nikon D2x topic

                          Oorspronkelijk geplaatst door Wouter M
                          Was de camera dan in voorraad waar je hem hebt gekocht, of moest hij besteld worden. Hoe lang geleden heb je hem besteld. Ik heb de mijne nu al een maand geleden besteld, en nog altijd kan m'n leverancier niet zeggen wanneer hij kan leveren.

                          Toestellen zijn gewoon op voorraad bij de Beukelaer en bij Nikon Europe. En Nikon Europe kan continue leveren al sedert december vorig jaar binnen 1 werkdag.
                          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                          Comment


                          • #58
                            Re: De nikon D2x topic

                            Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                            Toestellen zijn gewoon op voorraad bij de Beukelaer en bij Nikon Europe. En Nikon Europe kan continue leveren al sedert december vorig jaar binnen 1 werkdag.
                            Zijn er dan soms andere leveranciers van een D2X buiten de Beuckelaer?

                            De winkel waar ik hem besteld heb kwam vorige week af met volgend verhaaltje: Bij de leverancier hebben ze geen stock meer, maar deze week komt er een levering binnen en dan zullen we zien of dat er genoeg toestellen zijn, want er zijn al mensen die wachten sinds maart.

                            Dus otto, als je als handelaar bij de beuckelaer een D2x besteld, dan moet die normaal direct leverbaar zijn?

                            Comment


                            • #59
                              Re: De nikon D2x topic

                              Dan denk ik dat gij eens met uw dealer een hartelijk woordje zult moeten gaan praten
                              Gisteren voormiddag besteld, gisteren namiddag geleverd
                              Sterkte.
                              KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
                              http://www.photopat.be

                              Comment


                              • #60
                                Re: De nikon D2x topic

                                Net even gekeken.

                                Belgie - de Beukelaer - levering binnen 12 uur
                                Nederland - Inca : levering binnen 24 uur
                                Nikon Europe - levering binnen 24 uur

                                Indien de betrokkene u de volgende sprookjes aan het vertellen is "Bij de leverancier hebben ze geen stock meer, maar deze week komt er een levering binnen en dan zullen we zien of dat er genoeg toestellen zijn, want er zijn al mensen die wachten sinds maart."

                                Dient u die daar gewoon te annuleren en naar een echte Nikon verdeler te gaan.

                                Want wat gebeurt er straks indien er iets met het toestel aan de hand is ? Dan komt die zeker met een ander verhaaltje "............................."
                                Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                                Comment

                                Working...
                                X