Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De nikon D2x topic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: De nikon D2x topic

    Oorspronkelijk geplaatst door Eddy Lamin
    Het kan wel door Alt + 0169 (op numerisch klavier) te tijpen als tekst het teken © is dan beschikbaar.

    Groetjes
    Op het scherm van je computer wel, maar deze vraag ging om het in u D2X te zetten, en dat doe of kun je niet via u klavier.
    Nikon body's plus wat Nikkor glas.
    Nieuwe website: http://verschuerensphotos.smugmug.com/

    Comment


    • Re: De nikon D2x topic

      er waren hier enkele mensen op zoek naar een 70/200, willen die er nu nog een, en een tweedehands in nieuwstaat, wat willen jullie daar voor geven??
      een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

      Comment


      • Re: De nikon D2x topic

        Beste,
        Heb je zelf een prijs in gedachte?
        groeten

        Kamiel
        www.kamielkelders.be

        Comment


        • Re: De nikon D2x topic

          Afijn, nog 1 vraagje over japancamara.nl, waar zijn die gevestigd, ik zie wel een site maar er word verder niets vermeld waar ze zitten, geen levering/garantie condities, helemaal niets.
          Wil de lens graag daar halen maar wil wel zeker weten dat als er iets aan mankeerd dat ik een goede service krijg.
          Baal er echt van dat Konijnenberg die lens maar niet kan leveren!!!!!!!
          Heb zulke goede ervaringen daar.

          Gr John
          www.sportactiefoto.nl

          Comment


          • Re: De nikon D2x topic

            Oorspronkelijk geplaatst door marbico
            Afijn, nog 1 vraagje over japancamara.nl, waar zijn die gevestigd, ik zie wel een site maar er word verder niets vermeld waar ze zitten, geen levering/garantie condities, helemaal niets.
            Wil de lens graag daar halen maar wil wel zeker weten dat als er iets aan mankeerd dat ik een goede service krijg.
            Baal er echt van dat Konijnenberg die lens maar niet kan leveren!!!!!!!
            Heb zulke goede ervaringen daar.

            Gr John
            Ik weet niet van waar je bent maar :Zondag 11 december 2005 zijn ze op de Fotobeurs Alpheusdal in Berchem bij Antwerpen Ik heb daar reeds versceidene dingen gekocht en steeds goede service en vriendelijke mensen

            Comment


            • Re: De nikon D2x topic

              Ik ben van Zoetermeer, stadje tussen den haag en rotterdam, nederland dus.
              www.sportactiefoto.nl

              Comment


              • Re: De nikon D2x topic

                Oorspronkelijk geplaatst door marbico
                Afijn, nog 1 vraagje over japancamara.nl, waar zijn die gevestigd, ik zie wel een site maar er word verder niets vermeld waar ze zitten, geen levering/garantie condities, helemaal niets.
                Gr John
                Op de website staat een 070 telefoonnummer dus zou het Den Haag of omgeving moeten zijn. Voor jou lekker in de buurt dus.
                http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

                Comment


                • Re: De nikon D2x topic

                  Dat heb ik gezien, maar daar gaat het niet om, er staat verder helemaal niets over hun vestiging, leveringsvoorwaarde enz..
                  Ben 1 keer geweldig opgelicht, wat niets zegt natuurlijk over japancamara.nl , maar ben daardoor erg achterdochtig en voorzichtig geworden.

                  Gr. John
                  www.sportactiefoto.nl

                  Comment


                  • Re: De nikon D2x topic

                    Ik ken hun voorwaarden niet maar van wat ik heb gehoord en gelezen van andere personen zou ik er zo wat bestellen. Ik heb namelijk nog nooit één negatief woord gelezen over japancamera.nl en genoeg positieve.
                    http://www.pbase.com/erikb - BD0201NL

                    Comment


                    • Re: De nikon D2x topic

                      Voor mij geeft Japancamera een goeie service, prijs, afspraken.
                      Ik heb bij hen verschillende (dure) lenzen gekocht; ben van zijn manier van handelen supercontent. Eerlijke correcte man,duidelijke afspraken.
                      Japancamera is gevestigd in Wassenaar (Nl).

                      greetz,

                      Roland

                      Comment


                      • Re: De nikon D2x topic

                        Afijn, mijn 70-200 AF-S 2.8 VR is binnen, morgen even ophalen en dan eindelijk eens gaan fotograferen met mijn D2X.
                        Moet ik nog ergens op letten als ik hem vooraf probeer!!!!!

                        Gr. John
                        www.sportactiefoto.nl

                        Comment


                        • Re: De nikon D2x topic

                          Oorspronkelijk geplaatst door marbico
                          Afijn, mijn 70-200 AF-S 2.8 VR is binnen, morgen even ophalen en dan eindelijk eens gaan fotograferen met mijn D2X.
                          Moet ik nog ergens op letten als ik hem vooraf probeer!!!!!

                          Gr. John
                          John,

                          Proficiat Welcome to the 70-200 VR-club

                          Ik denk niet dat je ergens voor moet opletten.

                          groetjes Sven

                          Comment


                          • Re: De nikon D2x topic

                            Als je op statief werkt zet ik altijd de VR functie af. Als je deze laat aanstaan krijg je hele rare onscherpe foto's.

                            Comment


                            • Re: De nikon D2x topic

                              Oorspronkelijk geplaatst door Wouter M
                              Als je op statief werkt zet ik altijd de VR functie af. Als je deze laat aanstaan krijg je hele rare onscherpe foto's.
                              Dit kan ik eveneens beanmen.

                              Ik werk alleen niet zo veel met de 70-200 op een statief.

                              mvg Svenmichiels

                              Comment


                              • Re: De nikon D2x topic

                                heeft er ook iemand ervaring met de converters 1.7 en 2.0 op de 70-200 VR??
                                www.sportactiefoto.nl

                                Comment

                                Working...
                                X