Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Standaard Dank U wel,De Beukelaer!

Vind net in mijn brievenbus een Nederlandse handleiding voor mijn D100 die volledig gratis opgestuurd werd door De Beukelaer.

Ik ben mijn D100 gaan kopen in Duitsland bij Topfoto en had De Beukelaer een mailtje gestuurd om te vragen of ik via hen een Nederlandstalige handleiding kon krijgen.En op die mail hebben ze nu blijkbaar gereageerd door de handleiding gratis en voor niks op te sturen.Bedankt De Beukelaer.Als dat geen service is!

Standaard

Grrr;
    Gelukkig ben ik kunnen terugvallen op Natalia.
    Ik heb vandaag de D100 ook afgehaald in Duren.
    Ingo heeft nog gebeld naar Nikon Dusseldorf; maar daar hebben ze totaal geen Nederlandse handleidingen.
    Zodus; Otto; daar zat Je weer ver naast.
    Ik wacht nog op een reactie van De Beuckelaar en ondertussen oefen ik met de copie van Natalia ( nog eens bedankt hoor, and remember!!!)

Paul

Standaard

Natalia haar bestanden heb ik ook afgeprint en al redelijk bewerkt met ne gele stift om de belangrijke passages aan te duiden.
    Die gebruik ik thuis.

Maar deze handleiding is veel kleiner en compacter en kan ik in mijn tas opbergen.Beetje geluk moet je hebben hé Paul

Standaard

tja, die mannen zijn wel best OK, toch een verschil met wat je bij Canon hoort ...

Standaard

Ik heb er geen idee van hoe het bij Canon er aan toe gaat,maar dit vond ik erg vriendelijk van De Beukelaer en het vermelden waard.

Standaard

Originally posted by roadrunner
    Ik heb er geen idee van hoe het bij Canon er an toe gaat...
    Ik kan er wel van meespreken en moet eerlijk toegeven dat u de naverkoopdienst van Canon en De Beukelaar kunt vergelijken zoals zwart en wit
    Luc
    BD0174BE

Standaard

Originally posted by Lucky
    Originally posted by roadrunner
    Ik heb er geen idee van hoe het bij Canon er an toe gaat...
    Ik kan er wel van meespreken en moet eerlijk toegeven dat u de naverkoopdienst van Canon en De Beukelaar kunt vergelijken zoals zwart en wit
    Echt geen idee van en ik hoop de naverkoopdienst zo lang mogelijk niet nodig te hebben maar je reaktie stelt me gerust.Blijkbaar is de naverkoopdienst in orde bij Nikon.

Soortgelijke discussies

1. Cursus CCD cleaning bij De Beukelaer ...
    Door jaja in forum Camera's
    Reacties: 17
    Laatste bericht: 8 mei 2004, 10:16
  2. Met dank aan
    Door spooky in forum Challenge-of-the-Month
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 29 december 2003, 23:52
  3. Dank aan Noname en Coby
    Door sjim in forum Algemeen
    Reacties: 15
    Laatste bericht: 28 mei 2003, 11:19
  4. H. De Beukelaer & Co