Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D90 verloren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D90 verloren

    Op 6 februari ben ik met de trein van Brussel naar Maastricht gereisd. In Luik moest ik overstappen op de trein naar Maastricht en heb toen mijn cameratas met inhoud in de trein laten liggen. Door allerlei omstandigheden is dat gebeurd, maar toch STOM!!!
    Via de Belgische Spoorwegen heb ik geprobeerd mijn camera te traceren, maar niets.
    Het was een zwarte fototas met Nikon D90 nr. 6203259 en Nikon lens 18-200 nr. 2987577.
    Met daarbij de bijbehorende reserve accu EN-EL3 en erin een 4 GB SD geheugenkaart.
    Als deze camera wordt aangeboden, of hebt u hem gevonden, dan gaarne bericht aan mij.
    René

    renespee@kpnplanet.nl

  • #2
    Re: D90 verloren

    Probleem is dat Luik Wallonie is he. Ik verwacht niet zo erg veel volk van die regio op dit forum. Hebben BDers er weet van dat er een franstalig/Belgisch equivalent is van Belgiumdigital waar TS oproep zou kunnen doen?

    Djienbe

    Comment


    • #3
      Re: D90 verloren

      misschien proberen op http://www.pixelistes.com/ en daar index forum...
      of op http://www.photosit.eu/
      Het probleem is: veel franstalige belgen zitten veelal op franse sites
      Mijn Blog
      D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

      Comment


      • #4
        Re: D90 verloren

        Wat rot....en stom natuurlijk, maar gedane zaken nemen geen keer.
        Dus schade beperken is het enige dat rest

        Kijk eens op FCP, daar zijn heel wat Waalse clubs op geregistreert, misschien helpt met hen aan te schrijven.
        Succes
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

        Comment


        • #5
          Re: D90 verloren

          Ik heb vorig jaar in Planckendael een Nikon gevonden op een tafel en heb die mooi aan de balie afgegeven .Ik hoop dat ik nooit één van mijn toestellen zal vergeten , maar zeg nooit mij overkomt het niet.

          Comment


          • #6
            Re: D90 verloren

            Dit is balen...heel spijtig
            Gezien het feit dat er tot op heden nog geen reaktie was, denk ik dat je het mag vergeten...helaas
            Maar hoop doet leven, mogelijk zijn er alsnog eerlijke personen...

            Comment


            • #7
              Re: D90 verloren

              Is misschien stom maar ik heb in mijn fototas een briefje met mijn naam + gsm nummer gestoken voor ingeval het toch een eerlijke vinder is. Doe je dit niet dan mag de vinder nog zo eerlijk zijn.......
              Ik zou toch eens op een politie kantoor gaan luisteren, stel dat het inderdaad een eerlijke vinder is dan zal die dat waarschijnlijk bij een plaatselijk politiekantoor gaan afgeven als gevonden. Je weet nooit ...

              succes en hopelijk vind je het terug.
              I love my D500

              Comment

              Working...
              X