Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70 gestolen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D70 gestolen

    op woensdag 4 april rond 18.00 is mijn Nikon D70 met 18-70 lens gestolen in de stationshal van Knokke.
    Serienummer body: 4016069
    Serienummer 18-70 lens: 2796944
    Gelieve mij en of de politie te waarschuwen mocht U deze voorwerpen tegenkomen.
    Dank U.

  • #2
    Re: D70 gestolen

    Da's weer minder goed nieuws ...

    Spijtig genoeg enorm weinig kans deze terug te vinden hé ...

    Even onattent geweest of zo?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: D70 gestolen

      Triest allemaal, dit soort dingen

      Voor het soort mensen dat van een ander zijn spullen niet kan afblijven, mag men voor mijn part opnieuw de goeie ouwe schandpaal op het kerkplein invoeren.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

      Comment


      • #4
        Re: D70 gestolen

        Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
        Triest allemaal, dit soort dingen

        Voor het soort mensen dat van een ander zijn spullen niet kan afblijven, mag men voor mijn part opnieuw de goeie ouwe schandpaal op het kerkplein invoeren.
        Inderdaad.
        Ik hou men fototoestel altijd in het zicht als ik het ergens stel.
        Maar natuurlijk, soms even onoplettend zijn en het is gebeurt.

        ik zou op eBay is rondkijken en mensen die dit verkopen om serienummer ofzo vragen, natuurlijk zullen sommigen dit niet altijd geven
        SHARPimages.be

        Comment


        • #5
          Re: D70 gestolen

          Innige deelneming.
          Dat zijn spijtige zaken. Hier op het forum zit een lijst van anderen die het meemaakten, bij de rubriek aangeboden, je kan jou gestolen materiaal als je wil mee in de lijst laten opnemen, je leest in het topic wel hoe. Het is misschien interessant, dat lijstje blijft bovenaan zichtbaar in het forumonderdeel en hier is het binnen enkele dagen naar achter geschoven.
          Vriendelijke groeten,Raf

          www.rafvandenbogaert.be

          Comment


          • #6
            Re: D70 gestolen

            Ken dit soort van gebeurtenissen en leef met je mee. Een mens is nergens meer op zijn gemak. Nu moet je ogen op je rug hebben en er dan nog steeds van uitgaan dat er mensen rondom je rondlopen met slechte bedoelingen. Bij mij was het een tweetal jaar geleden met inbraak in de wagen. De gestolen spullen lagen dan nog in de koffer.
            Daar ben je inderdaad niet goed van.

            Groetjes,
            Pol.
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • #7
              Re: D70 gestolen

              Kijk als je dit wil vermijden of beperken , dan moet je altijd je spullen dicht bij jou houden en niet in de wagen of ergens laten rondslingeren , zelfs als je op restaurant gaat alles bij jou nemen ( en dan nog opletten als je naar het toilet moet ) dit zijn tegenwoordig en... jammer genoeg de regels :-(

              Comment


              • #8
                Re: D70 gestolen

                Oorspronkelijk geplaatst door Erik.D Bekijk bericht
                Kijk als je dit wil vermijden of beperken , dan moet je altijd je spullen dicht bij jou houden en niet in de wagen of ergens laten rondslingeren , zelfs als je op restaurant gaat alles bij jou nemen ( en dan nog opletten als je naar het toilet moet ) dit zijn tegenwoordig en... jammer genoeg de regels :-(
                hoe zwaar mijn rugzak ook is, ik laat hem absoluut nooit in de wagen liggen, en zelfs niet thuis. hij gaat gewoon altijd met mij mee (enkel tijdens het mountainbiken heb ik hem niet bij)

                ze hebben al 1x proberen inbreken in de auto , 1x ingebroken bij ons (gelukkig enkel playstation gestolen) en 2x bij onze buren. dus ik neem het risico echt niet
                5DmkIII en wat glas

                Comment


                • #9
                  Re: D70 gestolen

                  Gegevens zijn toegevoegd aan het topic "gestolen fotomateriaal informatie".

                  Hopelijk vergoedt je verzekering je camera, want de kans dat de dader wordt gepakt is vrees ik een stuk kleiner.
                  Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                  --------

                  Comment


                  • #10
                    Re: D70 gestolen

                    Kunnen ze nu echt niet meer de eigendom van een ander respecteren??
                    Om razend van te worden!!! Ik hou angstvallig mijn zaken in het oog, maar niemand is er vrij van, hoe je ook oplet!
                    Sony RX10 Mark IV
                    nog een fijne dag verder!
                    Guido

                    Comment


                    • #11
                      Re: D70 gestolen

                      Dat is erg!!

                      Je moet je spullen altijd in het oog houden, sommigen kijken daar juist op uit dat je effe niet oplet en weg is je zak.....

                      Ik laat ze nooit van mijn hand af en zeker niet aan de kust!!
                      Ik hoop voor je dat je ze alsnog terug krijgt, maar ik vrees er voor

                      Nog veel succes

                      Rosita
                      Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: D70 gestolen

                        Kun je je daarvoor laten verzekeren??
                        Nikon D3100 18-55 VR lens
                        http://www.flickr.com/photos/102305253@N04/
                        https://www.facebook.com/groups/867440223266618/

                        Comment


                        • #13
                          Re: D70 gestolen

                          Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumman Bekijk bericht
                          Kun je je daarvoor laten verzekeren??
                          In Nederland zijn er (zelfs tegen diefstal) verzekeringen van. Die zijn er in België ook. In het verleden is er hier ook over geschreven, dus misschien dat de zoekfunctie je meer informatie kan opleveren.
                          Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                          --------

                          Comment


                          • #14
                            Re: D70 gestolen

                            Oorspronkelijk geplaatst door JLP Bekijk bericht
                            In Nederland zijn er (zelfs tegen diefstal) verzekeringen van. Die zijn er in België ook. In het verleden is er hier ook over geschreven, dus misschien dat de zoekfunctie je meer informatie kan opleveren.
                            dikke mss

                            er staan meer verwijzingen naar de search en vragen dan antwoorden
                            foto als spiegel of als venster?

                            Comment


                            • #15
                              Re: D70 gestolen

                              Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
                              Dat is erg!!

                              Je moet je spullen altijd in het oog houden, sommigen kijken daar juist op uit dat je effe niet oplet en weg is je zak.....

                              Ik laat ze nooit van mijn hand af en zeker niet aan de kust!!
                              Ik hoop voor je dat je ze alsnog terug krijgt, maar ik vrees er voor

                              Nog veel succes

                              Rosita
                              Ik woon aan de kust, en bij mijn weten stelen ze hier niet meer of minder dan in de rest van het land.

                              Comment

                              Working...
                              X