Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cursus natuurfotografie Leuven DEEL 2

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    * Ceusters Gino
    * Maart is OK
    * dinsdag/ woensdag is ook goed
    * Wat verstaat men onder "avond" ? Vanaf hoe laat zou dat 'ongeveer' kunnen zijn ?

    Comment


    • #17
      a) Dirk Kums
      c) dins- en/of woensdag is geen probleem
      d)
      e) whatever.
      -----------------
      Dirk
      www.kums.be/dirk
      +-+ Nog steeds geen nieuwe foto's +-+

      Comment


      • #18
        Vandaag gelezen en is mijne frank (euro)gevallen dat de krokusvakantie valt in de eerste week van maart. Normaal ben ik dan wel bezet. Sorry voor het eventueel ongemak van deze rechtzetting.

        Comment


        • #19
          Nog even kort :

          1. na het krokusverlof vb 12/19/26 maart en 02 april? Het zal altijd wel ergens voor iemand niet gaan. Ik kan niet of moeilijk na het paasverlof, wel terug na de zomer

          2. wat is 's avonds? Tja, euh... 20.00 u, 19.30 u?...

          3. oefeningsdag : na overleg in de cursus (het zal wel voor iemand niet passen, maar we zoeken naar de grootst gemende deler)

          groetjes,

          Rollin

          Comment


          • #20
            na het initiële enthousiasme is het precies wat bekoeld.
            we hebben veel meer mensen nodig dan er tot nu toe gereageerd hebben
            www.vildaphoto.net

            Comment


            • #21
              sorry voor de late reactie, maar door de examens heb ik niet zo veel tijd gehad de laatste dagen..Maar ik doe in ieder geval nog mee!!

              a)Kaat Vandorpe
              b)OK
              c)OK

              Comment


              • #22
                Ja, sorry da ik ook weer laat ben met te reageren, maar examens zijn niet direct bevorderlijk voor het internetgebruik...

                a) Ik ben Tom Rombouts
                b)maart is ok
                c)dinsdag/woensdag ook, maar andere dagen gaan niet voor mij..
                d)als ik op tijd weet wanneer de lessen zijn, dan zorg ik wel da ik dan niks boek...

                Groetjes, en tot dan dan mar he
                °`~._.~´°`~._D300 - MB-D10 - 17-55 2.8 - 70-200VR1 2.8 - 35-105mm Macro f/3.5-4.5 - 50mm f/1.8 - ´°`~._.~´°°`~._.~´°`~._Strobist: SB800, SB600, SB28, RAYflash_.~´°`~._.~´°

                Comment


                • #23
                  Enorme interesse, maar dagen passen onmogelijk.

                  Leuven is 1,5-2u rijden, op een werkavond, lukt me niet.

                  Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

                  Comment


                  • #24
                    Jeroen, ik vraag mij af waarom je een tweede topic bent begonnen. Je had het op die andere topic moeten zetten zodanig dat het één geheel werd. Mensen zijn misschien ingeschreven op die andere topic en lezen deze topic niet. Dus gewoon maar een suggestie.

                    Comment


                    • #25
                      ik ben met een nieuwe begonnen opdat mensen zouden zien dat er iets gemeld werd. de meeste mensen blijven zo'n topic niet volgen denk ik.

                      ik heb in de andere gemeld dat er een nieuwe topic is, dus zij die er op ingeschreven zijn weten het nu zeker
                      www.vildaphoto.net

                      Comment


                      • #26
                        a) Tiggy
                        b) alles na maart is beter
                        c) Dinsdag=ok, Woensdag=beter!
                        d) 17 maart zeker niet.
                        e) ...hope i'll can join you, maar het hangt dus van de datum af.

                        Thks voor de mail Kaat
                        Tiggy - Nikon Coolpix 4300

                        Comment


                        • #27
                          a) Karl Cornil
                          b) Maart OK uitgezonderd van 01.03 tot 09.03 (krokusvakantie)
                          c) dinsdag en woensdag geen probleem
                          d) zie punt b
                          e) 1. Indien er gestart wordt de 2de week van Maart en indien er 4 tot
                          5 sessies voorzien zijn, eindigt de cursus dan niet in de Paas-
                          vakantie ? Ik veronderstel dat dit voor een aantal mensen een
                          extra probleem kan opleveren.
                          2. Ik ben recent in het bezit van een HP850. Voldoet dit toestel
                          aan de normen om de cursus te volgen (als ik zie welke toestel-
                          len veel leden hier gebruiken...) ?
                          3. Verplaatsing geen probleem : ik woon in het Leuvense.
                          4. Belangrijk voor mij is ook het startuur want ik eindig maar pas
                          mijn werkzaamheden rond 18.00 in het Brusselse.
                          Groeten,
                          Karl

                          Comment


                          • #28
                            gezien de enigszins lage respons verklaar ik hierbij de poging tot organisatie van een cursus in Leuven tot mislukt.
                            helaas helaas.
                            www.vildaphoto.net

                            Comment


                            • #29
                              Spijtig maar een volgende keer beter, het was in alle geval een verdienstelijke poging, bedankt aan allen die er hun latijn in staken.
                              Albums
                              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                              Comment


                              • #30
                                Misschien dat als de lente begint er meer mensen zullen geïnteresseerd zijn? Ikzelf wacht nog op mijn digicam en als ik daar eenmaal wat meer vertrouwd mee ben overweeg ik misschien mee te doen in de toekomst. Er zijn nu geen 25 kandidaten, maar de interesse is er toch duidelijk.
                                Volgende keer beter.
                                Groetjes,

                                Comment

                                Working...
                                X