Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

compact flash voor Olympus E10

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • compact flash voor Olympus E10

    Ik heb momenteel enkele 128MB kaartjes voor mijn E10. Graag zou ik grotere kaatjes kopen nu ze betaalbaar worden.

    volgens mijn handleiding is 128MB de max capaciteit, maar toen ik mijn camera kocht was 128 ook de max in de winkels (mogelijks is die handleiding dus out of date).

    heeft er al iemand ervaring met kaartjes van 256MB, 512 MB of met de IBM microdrive in combinatie met deze camera? zijn er bepaalde merken van compact flash kaarten waar ik met deze camera beter ver van weg blijf?<font face='Arial'></font id='Arial'>


  • #2
    Visio,

    No offense maar doe hier eens een search. Dit topic is waarschijnlijk één van de meest populaire geweest sinds het uitbrengen van deze camera.


    Saluti,

    Pascal

    Comment


    • #3
      Goede vraag vindt ik
      zelf heb ik ook een E-10 mischien komen je meer te weten als we mailen naar de olympus@beukelaer.be
      laat eens iets weten
      groetjes van Luc

      NIKON D70 + Nikon 18-200mm VR + NIKON SB-800

      Comment


      • #4

        Goede vraag vindt ik
        zelf heb ik ook een E-10 mischien komen je meer te weten als we mailen naar de olympus@beukelaer.be
        laat eens iets weten
        groetjes van Luc


        Zeker niet emailen of bellen naar De Beuckelaer voor die info..Mijn camera ligt daar momenteel ter reparatie en iedere klant die daar belt, zorgt ervoor dat ik mijn toestel later terugkrijg !!

        Effe serieus nu : doe inderdaad een search hier bij BD...je zal wel effe zoet zijn met de schat aan info die je zal vinden !

        Stef

        Ciao, baaikes, CU in the galaxy
        http://users.pandora.be/stef-vds NIEUW : Kyra !!

        Comment


        • #5
          ok, ik wil best in dit forum zoeken, maar ik vind niet dadelijk een zoekmotor .. mogelijks heb ik erover gekeken. Ik heb wel eerst in het E10/E20 forum gezocht, maar dat forum is leeg .. ik ben het met je eens dat de vraag vermoedelijk al beantwoord is, maar hoe kan je hier gericht in het forum zoeken?<font face='Arial Black'></font id='Arial Black'>

          Comment


          • #6
            probeerde net te mailen naar olympus@beukelaer.be, maar mijn mailclient zegt dat dat domein niet bestaat, en stuurt me prompt een error message terug .. zit er mogelijks een typfout in dat adres?

            Comment


            • #7
              de pagina waar je nu naar zit te kijken :
              tweede lijn onder "digital camera forum"
              uiterst links "SEARCH"

              Volgens mij is dat puntje na "be" in dat email adres er teveel aan..

              Stef

              Ciao, baaikes, CU in the galaxy
              http://users.pandora.be/stef-vds NIEUW : Kyra !!

              Comment


              • #8
                nope, ik had al gemaild zonder het puntje .. something else must be wrong .. en ik denk nu niet dat "beukelaer.be" in de blacklist van mijn firewall zit. Ik krijg gewoon eror 450 (time out)
                soit, intussen ga ik die search eens gaan uitproberen.. THX

                Comment


                • #9
                  http://www.debeukelaer.be/olympus/dutch/start.htm

                  Dit zal beter zijn. Linksonder kan je het correcte adres vinden.

                  mvg,
                  peter

                  Comment


                  • #10
                    Hallo Visio (en anderen),

                    Stop maar met zoeken hoor. Koop maar lekker een groter kaartje en knip er lustig op los, maar wel in Australie bestellen he...


                    Hannie
                    Olympus E-10
                    Hannie

                    Comment


                    • #11
                      idd, je e-10 kan het allemaal aan hoor... op naar Powerinnumbers...

                      Mic / Oly E-20
                      http://www.pbase.com/mic

                      Comment

                      Working...
                      X