Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compact Flash probleem of D70 probleem ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Mail gestuurd naar Kingston.
    CF card vervangen is het advies van hen.
    Ik heb ondertussen een CF/128 card van een collega, ook van Kingston en die werkt goed.
    Mijn CF/1024 is vertrokken naar de leverancier.
    Ik mag wel opdraaien voor de transportkosten

    Groeten,

    Sim.
    natwork.be

    Comment


    • #17
      Net het nieuwe CF/1024 kaartje ontvangen en deze werkt nu naar behoren. Het kaartje is nu ook even snel (lees even traag) als de andere kaartjes die ik getest heb.

      Aan allen die hielpen : bednakt !

      Groeten,

      Sim.
      natwork.be

      Comment


      • #18
        Originally posted by simatix
        bednakt !
        agrag degnaa
        Pieter
        --
        Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

        Comment


        • #19
          Originally posted by Pieter G.
          Originally posted by simatix
          bednakt !
          agrag degnaa
          ahahah!
          http://www.theafricabug.com

          Comment


          • #20
            ROTFL

            Maar allez, Simatix kan in elk geval weer 1024 MB volschieten en bekijken
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

            Comment


            • #21
              LOLOL.
              Inderdaad ;-) 1024 meg is een zegen ;-) - Nu 1 week bezitter van een D70 en al heel wa meegemaakt !

              Groensels & Freud,

              Sim.
              natwork.be

              Comment


              • #22
                Re: Compact Flash probleem of D70 probleem ?

                adres Kingston in België?? iemand die het kent?
                een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

                Comment


                • #23
                  Re: Compact Flash probleem of D70 probleem ?

                  Heb het ook al meegemaakt dat ik alleen foto per foto van de camera (via USB) kon halen (of max. 9 foto's maar geen 10) - Win XP SP2.
                  Dezelfde kaart via een kaartlezer gaat wel prima.
                  www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

                  Comment


                  • #24
                    Re: Compact Flash probleem of D70 probleem ?

                    om mijn verhaal af te sluiten

                    heb dus mijn kingston elite pro naar de UK gestuurd en op ongeveer een weekje tijd een spiksplinternieuwe gekregen, die zelfs als sneller is dan de defecte !!!

                    prima service van kingston
                    een paar ogen om mee te kijken en een vinger om af te drukken

                    Comment


                    • #25
                      Re: Compact Flash probleem of D70 probleem ?

                      Heb ik ook voorgehad,met een Cf kaart van Kingston, ik kon ook nergens meer iets lezen of schrijven, niets meer in de camera en ook niet te openen op PC,ik heb ze wijzelijk niet proberen te formateren omdat dit gebeurde zo een 50 beelden ver tijdens een huwelijksreportage, (ik kan je verzekeren, om in je gat te bijten van mizerie als je dat op zo een moment voorhebt)
                      Dan heb ik doorgewerkt met een andere kaart, zonder problemen, maar de concentratie was ver zoek, ik wilde namelijk weten wat er nog te redden viel op de computer, thuisgekomen in de kaartlezer van mijn computer gestopt en niets, dan maar geprobeert met Rescue PRO van Sandisk, daarmee waren een paar beelden te redden maar allemaal met hier en daar een gekleurde lijn door het beeld, dan ben ik met de kaart bij een vriend fotograaf geweest die speciale software had voor Mac, en met deze software heeft hij op drie beelden na alle andere beelden kunnen redden
                      Terug thuis, heb ik geprobeert om te formateren maar dat ging niet meer, niet in het fototoestel en ook niet op Pc, ik ben dan bij de leverancier geweest waar ik deze kaart gekocht had, en heb daar meteen een nieuwe kaart gekregen, de garantie gold alleen voor hetzelfde merk natuurlijk, al mijn andere kaarten zijn van sandisk, waar ik nog nooit problemen mee heb gehad, maar de kaart van kingston heb ik éénmaal zomaar lukraak volgepropt met beelden om te zien of deze wel OK was, maar ik heb ze nooit meer durven gebruiken voor belangrijke dingen, ik bekijk dat ding nog altijd met een slecht gevoel ook al is het dan een nieuwe, zoiets kan wel degelijk je vertrouwen in een bepaald merk gaan schaden, al is dat mischien wel ten onrechte.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Compact Flash probleem of D70 probleem ?

                        Na mijn vervangen Sandisk kaartje heb ik er nooit geen probleem meer mee gehad. Ik redeneer zo : indien het kaartje 2-3 maanden intensief gebruik overleeft is het wel ok.
                        natwork.be

                        Comment

                        Working...
                        X