Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compact Flash

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Compact Flash

    Hallo,

    Ik zoek een 512 mb compact flash kaart voor mn G5. Ik heb ze gezien voor:
    www.foto-mundus.de (118 euro)
    www.norrod.nl (120 euro)

    Weet iemand waar het eventueel nog goedkoper kan?

    P.s kom niet weer aan met die vage australische winkel, alleen de verzendkosten zijn al gigantisch!

    alvast bedankt,

    Patrick
    Canon Powershot G5

    patrickvdhul.fotopic.net

  • #2
    Originally posted by patrickvdhul
    Hallo,

    Ik zoek een 512 mb compact flash kaart voor mn G5. Ik heb ze gezien voor:
    www.foto-mundus.de (118 euro)
    www.norrod.nl (120 euro)

    Weet iemand waar het eventueel nog goedkoper kan?

    P.s kom niet weer aan met die vage australische winkel, alleen de verzendkosten zijn al gigantisch!

    alvast bedankt,

    Patrick
    Probeer eens bij de Aldi, Dumpkoning, Gamma, Kruidvat.

    Daar halen ook vele mensen geheugenkaarten. Later blijkt dat dan de super goedkope koop de miskoop was.

    Ik zou liever eens gaan kijken naar een Sandisk Ultra, Kingston Elite,
    Toshiba XtraSpeed, Transcend Ultra, Lexar.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      VAGE Australische winkel hahaha even lachen hoor en meer wil ik er ook niet op zeggen.

      O één dingetje nog, ik zou op Duitse site's even naar Mundus navragen.

      Groeten Omega.

      www.digiwaart.nl

      Comment


      • #4
        Dat is zoiets als op een dure auto later goedkope banden leggen omdat het er niet meer afkan.
        Als je een goede camera koopt verwen deze dan ook met een deftige geheugenkaart, zo enorm zijn die prijsverschillen ook niet !
        Ik heb ooit een goedkopere cf kaart gekocht en na één jaar was er niks meer mee aan te vangen, in de toekomst voor mij alleen nog betrouwbare merken als Sandisk, Lexar, Kingston enz...
        Sowieso al 5 jaar garantie en bij aankoop slechts enkele euro's meer...
        Iedereen zijn keuze en gedacht !
        NIKON D70
        NIKKOR AF-S DX 18-70 F3.5-4.5 IF ED

        Comment


        • #5
          Ik denk niet de kwaliteit van de kaartjes van PIN (Power / Transcend / Ridata) moet onder doen voor de duurdere kaartjes uit onze contrijen.
          Ik denk dat je pech hebt gehad, als er na 1 jaar niks meer met uw kaartje te doen was.

          Op Transcend bvb zit 5 jaar garantie, dan kan je na 1 jaar niet te veel problemen hebben (want nog in garantie). Je krijgt dan wel een nieuwe.

          De service van Vasa (PIN) is picobello.
          Een aanrader !

          Originally posted by Vussie
          Dat is zoiets als op een dure auto later goedkope banden leggen omdat het er niet meer afkan.
          Als je een goede camera koopt verwen deze dan ook met een deftige geheugenkaart, zo enorm zijn die prijsverschillen ook niet !
          Ik heb ooit een goedkopere cf kaart gekocht en na één jaar was er niks meer mee aan te vangen, in de toekomst voor mij alleen nog betrouwbare merken als Sandisk, Lexar, Kingston enz...
          Sowieso al 5 jaar garantie en bij aankoop slechts enkele euro's meer...
          Iedereen zijn keuze en gedacht !
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Ik scheer niet alle merken over dezelfde kam maar er zit ook een hoop goedkope onbetrouwbare boel tussen.
            Wat ik wil zeggen is dat ik niet snap is dat iemand die bvb. 1000 euro geeft aan een camera het net enz... afschuimt om ergens een kaartje 30 à 60 euro goekoper te vinden dan voor de hand liggende merken die overal bij de fotoman liggen.

            Originally posted by Dama
            Ik denk niet de kwaliteit van de kaartjes van PIN (Power / Transcend / Ridata) moet onder doen voor de duurdere kaartjes uit onze contrijen.
            Ik denk dat je pech hebt gehad, als er na 1 jaar niks meer met uw kaartje te doen was.

            Op Transcend bvb zit 5 jaar garantie, dan kan je na 1 jaar niet te veel problemen hebben (want nog in garantie). Je krijgt dan wel een nieuwe.

            De service van Vasa (PIN) is picobello.
            Een aanrader !

            Originally posted by Vussie
            Dat is zoiets als op een dure auto later goedkope banden leggen omdat het er niet meer afkan.
            Als je een goede camera koopt verwen deze dan ook met een deftige geheugenkaart, zo enorm zijn die prijsverschillen ook niet !
            Ik heb ooit een goedkopere cf kaart gekocht en na één jaar was er niks meer mee aan te vangen, in de toekomst voor mij alleen nog betrouwbare merken als Sandisk, Lexar, Kingston enz...
            Sowieso al 5 jaar garantie en bij aankoop slechts enkele euro's meer...
            Iedereen zijn keuze en gedacht !
            NIKON D70
            NIKKOR AF-S DX 18-70 F3.5-4.5 IF ED

            Comment


            • #7
              Lijkt Apacer ook geen goede kwaliteit te zijn? Ze maken toch goede geheugenmodules voor de pc. Trouwens, ik het met die geheugenkaartjes ook niet zo dat er maar enkele fabrikanten zijn die voor diverse merken de moduletjes maken?

              Greetz,Ron
              Ron
              D70 met glas van 28 tot 500 mm en andere snuisterijen.

              Comment


              • #8
                http://www.diekamera.com/pd-50429219.htm?categoryId=100
                Hitachi Microdrive 1GB, bulk 123.30€
                Kingston CompactFlash Card 512MB 95.90€

                Wat geheugen kaartjes betreft hier dan ook een interessante link
                Zelf gebruik ik al meer dan een jaar een microdrive van IBM zonder problemen
                Dit is dan ieder zijn keuze, verder hebben ze daar ook voordelige cf kaartjes, kijken kost niets.

                Mep
                http://users.skynet.be/mep
                No colors, no business!
                “Our Inks Are Service”

                Comment


                • #9
                  Hey Mep,

                  Heb jij je 1gb microdrive ook bij die winkel gekocht, zo ja werkt die wel goed (omdat die ongeveer de helft goedkoper is als bij andere winkel)???. En kun je hem ook thuis laten bezorgen in nederland of moet je naar de winkel toe?

                  Alvast bedankt voor je antwoordt,

                  Canon Powershot G5

                  patrickvdhul.fotopic.net

                  Comment


                  • #10
                    Auslandsabwicklungen werden nicht durchgeführt.

                    Daar heb je dus niks aan.
                    Geen leveringen buiten Duitsland.
                    Groeten Omega.

                    www.digiwaart.nl

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Omega
                      Auslandsabwicklungen werden nicht durchgeführt.

                      Daar heb je dus niks aan.
                      Geen leveringen buiten Duitsland.
                      Je moet wel opletten wat je geleverd krijgt.

                      De 1 Gigabyte Microdrives van Hitachi of die van IBM.

                      De kwaliteitseisen bij Hitachi liggen veel hoger dan bij IBM.

                      Ik heb wel eens gedacht in het verleden toen ik die IBM Microdrives verkocht de klant is de tester. Er kwamen namelijk zoveel terug. Ben er toen maar mee gestopt om het produkt te verkopen.

                      Die problemen zijn er bij Hitachi tot nu toe nog niet.



                      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                      Comment


                      • #12
                        bij mijn lokale fotohandel M C (memory corp) gekocht, is dit een goed merk? (128mb)
                        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                        George Orwell

                        Comment


                        • #13
                          Bedankt voor al jullie reacties, maar even terug naar mij eigenlijke vraag: Waar kan ik in nederland het goedkoopste een 512CF of 1gig microdrive kopen????
                          Canon Powershot G5

                          patrickvdhul.fotopic.net

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by patrickvdhul
                            Bedankt voor al jullie reacties, maar even terug naar mij eigenlijke vraag: Waar kan ik in nederland het goedkoopste een 512CF of 1gig microdrive kopen????
                            Bij Google.

                            Groetjes, JantjeB.
                            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                            Comment


                            • #15
                              Spaar nog een week en ga dan gewoon langs bij de fotoman in uw buurt.
                              De ene auto is de andere niet en de ene cf is ook de andere niet.
                              Zelfde types en merken vergelijken ok, een derderangs merk dat veel goedkoper is = ?
                              NIKON D70
                              NIKKOR AF-S DX 18-70 F3.5-4.5 IF ED

                              Comment

                              Working...
                              X