Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chapeau voor Canon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Chapeau voor Canon

    Hoi,

    Ik heb onlangs een nieuwe computer gekocht en ben een Canon G3 gebruiker. Bij aankoop van zo een toestel krijg je 100 MB bij Canon webruimte om foto's te delen met anderen. Nu bij de herinstallatie van mijn Canon Zoombrowser enz. stond plots de functie uploaden naar de online album er niet meer op.

    Ik heb een mailtje gestuurd naar Canon dat ik dat niet meer geïnstalleerd kreeg en dat ik enkel via de website foto's kon uploaden maar niet meer met de zoombrowser.

    De dag daarna 's ochtens stuurden ze mij een mailtje terug dat ze me de nieuwste versie van de Canon Zoombrowser en software zullen opsturen en da's gisteren, de dag daarop aangekomen.

    Heel snelle klantenservice bij Canon! Ik vond het het vermelden waard.

  • #2
    Inderdaad het vermelden waard. Het hoeft niet altijd negatief te zijn. Misschien, heel misschien, motiveren we Canon op deze manier om meer aandact te besteden aan hun dienst na verkoop...
    Groetjes, Rolle

    http://www.lighter-than-air.net

    Comment


    • #3
      Eergisteren de handleiding aangevraagd voor mijn 10D, vandaag al in de bus.
      Idd, hopelijk dat de dienst na verkoop er zijn lessen van leert.
      http://www.vannecke.be
      Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
      Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

      Comment


      • #4
        Onlangs heb ik de topic http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=8020 doorgespeeld aan een kennis van mij die in Diegem bij Canon werkt
        Hij was verrast te horen dat men bij BD niet zo erg te spreken was over de service hier in België.
        Wie weet heeft het iets opgebracht...
        Barney

        Comment


        • #5
          Originally posted by Barney
          Onlangs heb ik de topic http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=8020 doorgespeeld aan een kennis van mij die in Diegem bij Canon werkt
          Hij was verrast te horen dat men bij BD niet zo erg te spreken was over de service hier in België.
          Wie weet heeft het iets opgebracht...
          Aha! Een insider.
          You've been bookmarked.
          Pieter
          --
          Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

          Comment


          • #6
            [/quote]
            Aha! Een insider.
            You've been bookmarked.
            [/quote]

            amaai nie, laat mij d'r persoonlijk maar buiten a.u.b.

            Barney

            Comment


            • #7
              Ja dat verhaal van Tinne (zie thread bovenstaand) was effe balen! Maar mijn "probleem" was niet zo serieus. Men hoefde gewoon een nieuwe versie van hun Canon Zoombrowser en software doorgeven. Die zullen ze daar genoeg hebben.

              Toch goeie service in mijn geval -))

              Comment

              Working...
              X