Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon SX50 HS vs. Fuji HS30EXR oF Fuji HS50EXR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon SX50 HS vs. Fuji HS30EXR oF Fuji HS50EXR

    Hallo, ik had een Fuji HS10, en vond hem heel aangenaam om mee te fotograferen...
    Hij is echter gestolen.
    Ben op zoek naar een apparaatje met supersoon, zodat ik op vakantie niet hoef te zeulen met kilo's glas en toch een mooi bereik heb.
    Wat ik aan de fuji heel aangenaam vond was de handmatige zoom, en dit zit niet op de canon...
    Als jullie de keuze zouden moeten maken, welke zouden jullie dan nemen?
    Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.

  • #2
    Re: Canon SX50 HS vs. Fuji HS30EXR oF Fuji HS50EXR

    Ikzelf heb sinds kort de fuji HS50 EXR
    zie topic http://forum.belgiumdigital.com/f9/f...ix-452621.html

    Ik twijfelde tussen 2 toestellen maar na bezoek aan winkel werd de doorslag gegeven door beiden even ter hand te nemen.
    Heel tevreden over (nog maar 10 fotokes mee gemaakt )
    Het weer zit niet mee he om er op uit te trekken met de kids.
    Maar ik had lang geleden ook al een Panasonic fz30 ook met manuele zoom en dat vond ik de MAX (toestel weigert dienst en kost meer dan een nieuw om te maken)
    Mijn DSRL die heb ik aan mijn zoon gegeven.
    Bedoeling is de kleinkids rap vast te leggen als ze wat uitspoken en met de DSRL werd het
    doeme verkeerde lens eerst wisselen maar daartegen zijn de kids foetsie

    Franciskine zou zeggen kijk ook eens naar de X S1 lol
    ook bridge maar met groter sensor in maar wel iets minder zoom tegenover de HS50
    Mijn oordeel was ik wilde een scherm dat ik kan draaien naar alle kanten en verbergen zodat ik enkel de viewfinder kan gebruiken.

    Comment

    Working...
    X