Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Powershot G3 - Nederlandstalige handleiding

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Powershot G3 - Nederlandstalige handleiding

    Ik heb een G3 gekocht bij Topvision (waar ik overigens zeer tevreden over was), maar er was spijtig genoeg enkel een Duitstalige handleiding bij van het toestel en de software.

    Ik had vorige week een mailtje gestuur naar Canon.be, en die verwezen me naar een Canon verdeler. Dit weekend ben ik daar naartoe geweest, en die vertelden dat Canon die op eigen kosten moet laten kopiëren, en dat ze dat niet doen. Dus ik moest maar terug contact opnemen met Canon, en die mogen het van die winkel wel leveren in die winkel.

    Kan iemand mij vertellen wat ik het best kan doen,of is het misschien mogelijk dat ik dit kan kopiëren van iemand?

    Alvast vriendelijk bedankt.
    Nikon D90 + Canon Powershot G3

  • #2
    Het mooiste zou zijn als iemand het zou scannen en het online zou plaatsen!!

    Mister Tanzer en zijn Canon 40D + EF-S 17-85 MM f/4-5.6 IS USM +EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM en mijn G3!!!

    Comment


    • #3
      Ik had hetzelfde handleiding-probleempje...
      Die kan je echter rechtstreeks bestellen bij Canon België door 12 euro te storten op rekeningnummer 001-1155802-26 van Canon België te 1831 Diegem.
      Vervolgens fax je het overschrijvingsbewijs met een begeleidend schrijven (waarbij je de Nederlandstalige handleiding voor G3 aanvraagt + jouw adresgegevens niet vergeten) naar faxnummer 02-722.07.41 t.a.v. Mevr. Sonia Dupon.
      Amper 2 dagen later vielen handleiding + software reeds in mijn bus! Ongelooflijk snel.

      Comment


      • #4
        Merci!!!!

        Ik ga het direct proberen se.
        Nikon D90 + Canon Powershot G3

        Comment


        • #5
          Mevrouw Sonja Dupon werkt daar niet meer.

          Comment


          • #6
            Brieje, Heb je gemailt
            Mvg,

            De Smet Lars
            http://www.queertastic.be
            Canon G3

            Comment


            • #7
              Ik hoop dan dat het geen probleem is dat ik die fax heb gericht aan die Sonia Dupon. We zullen wel zien, ik zal zeker nog iets posten om te weten hoe het geval met Canon afloopt.
              Nikon D90 + Canon Powershot G3

              Comment


              • #8
                Ik lees dit topic nu pas maar hopelijk kan het nog enkele mensen helpen:
                Enkele weken geleden stond er eenzelfde topic en daar werd door iemand het fax-formulier online gezet. Ik weet niet meer wie maar hier heb je alvast het faxformulier.
                http://student.vub.ac.be/~mfpeeter/form-canon-web.jpg

                Deze is tav Mevr. Eerdekens. (ik weet niet als die daar nog zit, maar ik had mijn handleiding zeer snel. vrijdag gefaxt en maandag al in de brievenbus! )

                Groetjes,
                Sporty

                Comment


                • #9
                  Originally posted by EddyB
                  Ik had hetzelfde handleiding-probleempje...
                  Die kan je echter rechtstreeks bestellen bij Canon België door 12 euro te storten op rekeningnummer 001-1155802-26 van Canon België te 1831 Diegem.
                  Vervolgens fax je het overschrijvingsbewijs met een begeleidend schrijven (waarbij je de Nederlandstalige handleiding voor G3 aanvraagt + jouw adresgegevens niet vergeten) naar faxnummer 02-722.07.41 t.a.v. Mevr. Sonia Dupon.
                  Amper 2 dagen later vielen handleiding + software reeds in mijn bus! Ongelooflijk snel.

                  is het voor de ixus v3 hetzelfde bedrag?

                  Comment


                  • #10
                    Tja, of het nu Mevr. Dupon of Mevr. Eerdekens of mister X zal zijn...
                    Iemand bij Canon zal je fax van het faxtoestel nemen en je bestelling afhandelen. Vergeet enkel niet ook het betalingsbewijs door te faxen.
                    Canon levert - althans op dit vlak - een weergaloze service!
                    Doen!

                    Comment


                    • #11
                      Ik heb die betaling te maandag (in de late namiddag) gedaan. Dus ik hoop dat die in de loop van deze week in de bus zal zitten.

                      Ik zal zeker een berichtje sturen als ik het heb aangehad, en ook als ik het NIET heb aangehad.

                      Dus hopelijk tot morgen

                      Alvast bedankt voor de reacties!!!!
                      Nikon D90 + Canon Powershot G3

                      Comment

                      Working...
                      X