Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon powershot A 1100 IS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon powershot A 1100 IS

    Hallo,

    heeft iemand al ervaring met dit toestel? Ik had een tof toestel ACanon Powershot A 590 IS maar hij is dit weekend pal op de grond gevallen en de lens zit helemaal scheef. Bij de winkel vertelden ze me dat dit toestel niet meer gemaakt wordt en zo kocht ik me meteen een 'soortgelijk' toestel nl. de A 1100 IS. Nu is deze een echte compactcamera maar hij ligt echt niet goed in de hand en ik vrees dat ik dit toestel niet meer kan terugbrengen en geld terug. Ik heb zo'n spijt van mijn oude toestel. Ik ben nu echt op zoek om wat positief nieuws te lezen over mijn aankoop.

  • #2
    Re: Canon powershot A 1100 IS

    Wel positief is dat je huidig toestel een 12,1 mega pixels heeft tegenover de 8 van je gesneuvelde A590.
    Je A1100 heeft ook de nieuwste Digic 4 wat hem zeker veel sneller zal maken.
    En als ik zo de specs lees heb je helemaal geen slecht toestel gekocht. (klik)

    Het is ook even gewend worden aan het nieuwe toestel, het voelt anders aan maar na een tijdje wordt je dat wel gewoon.
    Buiten de 12,1 Mp en de Digic 4 vind ik de IS, de rode ogen en de gezichtsdetectie wel een pluspunt.
    Ik zou zeggen, neem het veel in de hand tot je de juiste positie hebt gevonden.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Canon powershot A 1100 IS

      Bedankt voor je reactie...blij iets positiefs te lezen...ik probeer mijn nieuw toestelleke even graag te zien als mijn vorige.

      Comment

      Working...
      X