Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Handleidingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Handleidingen

    Hallo allemaal,
    Ik ben dit forum reeds geruime tijd aan het lezen omdat ik zelf op zoek was naar een digitale camera. Gisteren heb ik dan uiteindelijk de Canon S50 besteld bij TopFoto, gelet op de goede kritieken over deze shop in dit forum.
    Anyway, ik heb hier ook regelmatig posts gelezen van mensen op zoek naar de handleiding van een Canon digicam en aangezien mijn S50 waarschijnlijk met Duitse handleiding zal geleverd worden, ben ik zelf effe op zoek gegaan naar een online handleiding.
    Misschien kom ik nu met informatie die jullie al lang wisten maar op www.powershot.com staan alle hardware en software handleidingen van alle Canon digicams als pdf te downloaden.
    Kies in de knoppenblak "support" -> "Customer support" en volg dan "Hardware and Software Guides"
    OK de handleidingen zijn in het Engels maar da's beter dan mijn Duits;-)
    Hopelijk is mijn eerste post hier toch voor een paar mensen zinvol.
    Wim
    Canon EOS 30D | EF-S 17-85mm IS USM | EF 70-200mm L f4 IS USM | Canon S50

  • #2
    Beste Whendrix,

    Deze link naar de Canon- toestellen is hier inderdaad goed bekend (probeer maar eens via de zoekfunctie op deze site).
    Waar de meesten naar op zoek zijn, is een PDF- versie van een Nederlandstalige handleiding; daar bestaat jammer genoeg geen officiële link voor bij Canon.

    In ieder geval welkom op dit forum en misschien een interessante tip: maak gebruik van de zoek- optie; gewoon om dubbele posts te vermijden.

    Veel fotografie- plezier en laat zeker van je horen & zien.

    Groeten,

    Kodaksken.
    Canon EOs 60D, Canon Eos 30D & Canon Ixus 870

    Comment


    • #3
      Een handleiding kan je simpel bestellen bij Canon. Gisteren 1 besteld en vanmorgen het hele pakket ontvangen (inclusief software) voor 12 euro inc. verzendingskosten.
      http://www.vannecke.be
      Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
      Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

      Comment


      • #4
        Originally posted by Wunjo
        Een handleiding kan je simpel bestellen bij Canon. Gisteren 1 besteld en vanmorgen het hele pakket ontvangen (inclusief software) voor 12 euro inc. verzendingskosten.
        Wat die software betreft, vroeg ik me nog iets af... Als ik bij TopFoto bestel, krijg ik waarschijnlijk de Duitse handleiding, maar is de software ook Duitstalig? Als de software Engelstalig is, stel ik me wel tevreden met een Engelse handleiding in pdf formaat en zie ik af van een extra bestelling bij Canon

        Wim

        PS: Excuses voor de blijkbaar al dikwijls vermelde link :-/
        Canon EOS 30D | EF-S 17-85mm IS USM | EF 70-200mm L f4 IS USM | Canon S50

        Comment

        Working...
        X