Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon G2

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon G2

    na weken zoeken Ben ik nog steeds hopeloos verloren in het ruime aanbod camera's. Ik ben begonnen met mijn oog te laten vallen op de medion camera, dan de fujis304 , maar kom uiteindelijk terecht bij de canon G2,g3 en olympus c5050 , eigenlijk ver boven mijn vooraf bepaald budget van ong. 500Eur. Nu zie ik plot een aanbieding van een G2 canon voor 699 Euro op digital-shopping.fr . Dit is toch wel een heel scherpe prijs, niet? Het is de Zwarte versie, is dit gewoon een ander kleur of is het een andere camera?
    Zouden jullie mij dit kunnen aanraden deze te kopen? Denk dat ik al overtuigd ben zoals bijna iedereen van de kwaliteiten van de G2, maar is dit te vertrouwen? heeft iemand ervaring met deze site?
    graag advies
    Canon 300D * Canon Efs 18-55mm * Sigma EX 70-200mm 2.8 APO HSM * Sigma 2.0x APO TC * Tamron AF 90mm 2.8 1:1 * Sigma EF-500 DG SUPER * Sigma Ex 77mm uv Filter * 3x 256 mb toshiba CF

  • #2
    Ik heb geen ervaring met deze site. Wel stillaan met de G2 en ik ben er enorm tevreden over. Ik vind dat dit toestel nu met zijn scherpe prijs een interessante deal is tussen de andere prosumer cams.

    Waar ik 'em kocht winst men mij te vertellen dat de zwarte enkel in combinatie met een microdrive werd aangeboden, spijtig want ik wou een zwarte en heb dus de champagne kleur moeten nemen. dit blijkt dus niet waar te zijn.

    Persoonlijk vind ik zwart het mooist, ieder zijn smaak natuurlijk.
    Als je budgetair rekening moet houden, dan zet ik G2 op één, Oly op twee en de andere op 3.

    Succes met je aankoop
    Philippe

    Comment


    • #3
      ook ik weet niets te melden over dat adres, maar het lijkt me wel evident dat de G2 in prijs naar beneden tuimelt Zijn vervanger (G3) is al op de markt, en nu moet men nog snel proberen de resterende stock te verkopen. Ik zou zeggen : kopen van zodra de prijs jou aanvaardbaar lijkt, maar wacht ook niet te lang ... op is op.

      HTH
      ---
      darix
      afdruk vinger in aanslag!(DB0197BE)
      D70s

      Comment


      • #4
        om op uw vraag te antwoorden: de zwarte is inderdaad dezelfde camera en 699euro is niet veel geld voor zo'n toestel.
        ToM.___ //Fuji s602.
        www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
        It goes to 11 you know? 1 louder.

        Comment

        Working...
        X