Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Eos 40d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Eos 40d

    Ik ga juist op http://www.letsgodigital.org/nl/index.html kijken.
    En tot mijn grote verbazing zie ik 40D staan bij:"Latest Camera Specifications"
    Maar er staan nog wel geen gegevens op.
    http://www.letsgodigital.org/nl/came...1466/show.html
    Is hier iemand die er al meer van weet ?

    Fujifilm X-PRO2 - Fujifilm XF 16mm F1.4 - Fujifilm XF 23mm F2 - Fujifilm XF 35mm F2 - Fujifilm XF 50mm F2 - Fujifilm EF-X20 - Canon Speedlite 580EX II - Manfrotto 055XPROB met de Manfrotto 488RC2

  • #2
    Re: Canon Eos 40d

    Sjah, die roddels zullen er altijd zijn, wat het wordt weten we nooit 100% op voorhand, maar een opvolger van de 30D zou niets abnormaal zijn.

    Google weet dit al

    Comment


    • #3
      Re: Canon Eos 40d

      Ik weet ook wel dat de geruchten molen al lang draaiende is.
      Maar dat zo'n website zo zou beginnen vindt ik toch raar.

      Ik hoop wel dat ik de geruchten molen mag geloven over de prijs.
      Dat de opvolger van de 30D dus op de prijss zou uitkomen van de huidige 30D.
      Fujifilm X-PRO2 - Fujifilm XF 16mm F1.4 - Fujifilm XF 23mm F2 - Fujifilm XF 35mm F2 - Fujifilm XF 50mm F2 - Fujifilm EF-X20 - Canon Speedlite 580EX II - Manfrotto 055XPROB met de Manfrotto 488RC2

      Comment


      • #4
        Re: Canon Eos 40d

        't Is geen vetten hé : "Resolutie 0.00 Mpixel"

        Comment


        • #5
          Re: Canon Eos 40d

          Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
          't Is geen vetten hé : "Resolutie 0.00 Mpixel"
          Het gewicht is ook gene vetten.
          Gewicht 0g.
          Fujifilm X-PRO2 - Fujifilm XF 16mm F1.4 - Fujifilm XF 23mm F2 - Fujifilm XF 35mm F2 - Fujifilm XF 50mm F2 - Fujifilm EF-X20 - Canon Speedlite 580EX II - Manfrotto 055XPROB met de Manfrotto 488RC2

          Comment


          • #6
            Re: Canon Eos 40d

            Oorspronkelijk geplaatst door Nivek Bekijk bericht
            Het gewicht is ook gene vetten.
            Gewicht 0g.
            nou ja, dan heb je geen statief meer nodig hé, tis er zo eentje die je kan laten zweven en een foto nemen op timer...
            5DmkIII en wat glas

            Comment


            • #7
              Re: Canon Eos 40d

              Vond hier nog iets.
              http://www.engadget.com/2007/01/22/c...0d-on-the-way/

              Vinny
              Canon EOS 1000D, Canon 18-55 IS, Canon 55-200 II USM, Canon EF 50 mm 1.8 II

              Comment


              • #8
                Re: Canon Eos 40d

                Heeft misschien alles te maken metr zoekmachines, als de pagina er nu al staat, zal die waarschijnlijk hoog op zoekpagina's staan als de camera er werkelijk is.
                Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                Comment


                • #9
                  Re: Canon Eos 40d

                  Je hoeft echt geen straffe analist te zijn om te voorspellen dat Canon in het voorjaar een 40D zal uitbrengen met een 10Mb sensor, DIGIC III processor en sensor cleaning aan de prijs van de 30D

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon Eos 40d

                    Op de site van Canon in HongKong is er even een link verschenen naar de 40D...

                    Bron

                    edit: maar dit stond hier al vermeld...
                    Meer foto's hier te vinden

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon Eos 40d

                      Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                      Je hoeft echt geen straffe analist te zijn om te voorspellen dat Canon in het voorjaar een 40D zal uitbrengen met een 10Mb sensor, DIGIC III processor en sensor cleaning aan de prijs van de 30D

                      De vraag is dan of het een betere sensor zal hebben dan de 400D of dat de "lagere ruis" waar men zo lang over praat enkel door algoritmes wordt bewerkstelligd.

                      Dave
                      pixelpusher

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon Eos 40d

                        Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                        nou ja, dan heb je geen statief meer nodig hé, tis er zo eentje die je kan laten zweven en een foto nemen op timer...
                        Da's ook geen waar, door de spiegelklap zal die rondtollen.
                        Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                        MySite - All your base are belong to us - What you say

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon Eos 40d

                          Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijger Bekijk bericht
                          Da's ook geen waar, door de spiegelklap zal die rondtollen.
                          spectaculaire foto's verzekerd!
                          5DmkIII en wat glas

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon Eos 40d

                            Oorspronkelijk geplaatst door TedereTijger Bekijk bericht
                            Da's ook geen waar, door de spiegelklap zal die rondtollen.
                            Daarvoor heb je toch Mirror Lock-Up .


                            Ik ben nog steeds tevreden over mijn 20D, als er een opvolger komt die duidelijk beter is, dan zou ik wel overwegen om die te kopen.

                            Niet voor wat meer pixels, een verbeterd dynamisch bereik en nog minder ruis in de hoge iso (en bij lange sluitertijden) zouden redenen kunnen zijn om het nieuwe model te kopen.
                            Een 20D heeft op iso 800 ongeveer evenveel ruis als de 300D op iso 400, als ze nu misschien de 40D op iso 1600 even goed kunnen laten presteren als een 20D op iso 800, dan teken ik direkt de bestelbon (als de prijs niet te hoog is natuurlijk, anders had ik al lang een EOS 5D gekocht), maar dat is waarschijnlijk wat teveel gevraagd...

                            Omdat de 400D nu ook het AF-systeem van de 20D/30D gekregen heeft, zou er misschien in die richting ook nog verbeteringen kunnen zitten. Ze moeten toch een onderscheid kunnen maken tussen een instapmodel en een semi-professioneel fototoestel, en dat zal iets meer moeten zijn dan alleen maar een wat grotere en zwaardere body, en een paar knopjes extra .
                            Een spatwaterdichte body lijkt mij ook handig.

                            Maar voor mij is het allemaal niet dringend, voorlopig kan ik nog voort met mijn twee jaar oude 20D . Als de 40D niet genoeg verbeteringen heeft ten opzichte van de 20D, dan wacht ik wel op het volgende model, en spaar ik weer wat geld uit .
                            http://barthuysmans.smugmug.com/
                            BD0338BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon Eos 40d

                              Oorspronkelijk geplaatst door Nivek Bekijk bericht
                              Ik hoop wel dat ik de geruchten molen mag geloven over de prijs.
                              Dat de opvolger van de 30D dus op de prijss zou uitkomen van de huidige 30D.
                              Als dat waar is dan staat hij bovenaan m'n verlanglijstje! Nu alleen nog hopen dat hij met SDcards werkt en niet met die oudbollige Compact Flash platen.

                              Comment

                              Working...
                              X