Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon eos 300D body of met EF-S 18-55mm lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon eos 300D body of met EF-S 18-55mm lens

    Ik bezit momenteel nog een Canon Eos 1000f. Ik zou me graag een Canon Eos 300D aanschaffen.

    Zou ik enkel de body kopen en de lens van mijn Eos 1000f gebruiken (EF 35-80mm 1:4-5.6) of zou het aangeraden zijn toch maar de 300D met EF-S 18-55mm lens te kopen.

    Iemand die mij raad kan geven, ben nogal vreemd aan al die verschillende lenzen.

    Alvast bedankt.
    Canon EOS 300D EF-S 18-55mm ** EF 55-200mm II USM

  • #2
    volgen mij is het idd aangeraden om er die 18-55mm bij te kopen, dit omdat je bij DSLR een 1.6 cropfactor hebt en die lens dus een een minimum focal lenght zou hebben van 56mm wat veel te lang is.

    Ook heb ik die lens die je het over hebt (de 35-80mm f4-5.6 USM) overlaatst in mijn handen gehad van een kennis van mij, die heeft een eos rebel 300 (analoog), zat even te spelen met zijn toestel en die lens gaf enorme flare in de zoeker, die lens is veel te zwak gebouwd en heb eens zijn foto's bekeken en zijn alles behalve scherp, je zou alleen maar teleurgesteld worden in de 300D terwijl het niet de body zou zijn die slecht is meer het glas erop.
    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

    Comment


    • #3
      Je zou alleszins de lens die je hebt voorlopig kunnen houden en zien wat daar de resultatan mee zijn. Je kan ze later nog altijd vervangen.
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Chouf, koop de kit (dus met lens). De lens is niet echt lichtsterk maar de hogere iso-waarden van de 300D maken veel goed. En voor ongeveer 100€ heb je een goede prijs/kwaliteit lens en speciaal aangepast voor de 300D
        canon 300d

        Comment


        • #5
          Originally posted by chouf
          Ik bezit momenteel nog een Canon Eos 1000f. Ik zou me graag een Canon Eos 300D aanschaffen.

          Zou ik enkel de body kopen en de lens van mijn Eos 1000f gebruiken (EF 35-80mm 1:4-5.6) of zou het aangeraden zijn toch maar de 300D met EF-S 18-55mm lens te kopen.

          Iemand die mij raad kan geven, ben nogal vreemd aan al die verschillende lenzen.

          Alvast bedankt.
          Zonder twijfel MET de lens, je kan ze achteraf niet meer kopen, enkel in kit, het is een spotgoedkope breedhoek, en mogelijk zelfs beter dan je bestaande lens.

          Comment


          • #6
            Originally posted by fredericrom
            Ook heb ik die lens die je het over hebt (de 35-80mm f4-5.6 USM) overlaatst in mijn handen gehad van een kennis van mij, die heeft een eos rebel 300 (analoog), zat even te spelen met zijn toestel en die lens gaf enorme flare in de zoeker, die lens is veel te zwak gebouwd en heb eens zijn foto's bekeken en zijn alles behalve scherp, je zou alleen maar teleurgesteld worden in de 300D terwijl het niet de body zou zijn die slecht is meer het glas erop.
            http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1029&message=6254495

            Adam-T, sommigen wel bekend, was onlangs nog blij verrast door dit lensje. Niet dat ik je wil tegenspreken, maar door de meest problematische omstandigheden te vermijden zal je hier ook wel iets uit kunnen halen, zoals je ziet in de voorbeeldfoto's.
            Pieter
            --
            Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

            Comment


            • #7
              Bedankt voor jullie snelle reactie. Het zal dus de kit worden. Van zodra mijn bankrekening en mijn vrouw het toelaten. Iemand tips voor het laatste ?
              Canon EOS 300D EF-S 18-55mm ** EF 55-200mm II USM

              Comment


              • #8
                Iemand tips voor het laatste ?
                Rohypnol...ben er zelf heel tevreden van !
                Mark (300D)

                Comment


                • #9
                  \o/ Gelukt ! Ben de trotse bezitter geworden van een Canon Eos 300D met lens. Geen rohypnol nodig gehad, pure overredingskracht gebruikt
                  Nogmaals bedankt voor jullie advies.
                  Canon EOS 300D EF-S 18-55mm ** EF 55-200mm II USM

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by chouf
                    \o/ Gelukt ! Ben de trotse bezitter geworden van een Canon Eos 300D met lens. Geen rohypnol nodig gehad, pure overredingskracht gebruikt
                    Nogmaals bedankt voor jullie advies.
                    Waar koop je dat: overredingskracht?
                    Albums
                    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                    Comment


                    • #11
                      Proficiat met de aankoop, en laat binnenkort maar eens een paar fotokes zien van het nieuwe toestel !!
                      Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
                      www.bartvo.be

                      Comment


                      • #12
                        Proficiat met je nieuwe aanwinst!
                        Ben heel benieuwd naar meer foto's van de 300D met deze lens.
                        Laat je ons weten wat je ervan vindt?

                        Groetjes!

                        Comment


                        • #13
                          Mijn eerste fotokes als beginnend amateur

                          http://adobe.shutterfly.com/osi.jsp?i=67b0de21b3523b88a453

                          Opbouwende kritiek welkom.
                          Canon EOS 300D EF-S 18-55mm ** EF 55-200mm II USM

                          Comment

                          Working...
                          X