Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Digital IXUS V3 of Powershot A70

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Digital IXUS V3 of Powershot A70

    Ga mij deze week een digitaal toestel aanschaffen en was zou goed als zeker om de powershot a70 te kopen.
    Maar de laatste dagen ben ik beginnen twijfelen tussen de Digital IXUS V3 en die a70. Heb deze week de Digital IXUS V3 gezien en deze lijkt wel stukken kleiner en handiger als de a70 en toch moet hij denk ik niet onderdoen op gebied van kwaliteit van de foto's.
    Heb verschillende site's overlopen en de score's in revieuws tussen deze twee toestellen is bijna identiek.
    Het enige voordeel dat ik op het eerste zicht kan opmaken is dat de a70 3x optisch zoom heeft waar dat de ixus v3 maar 2x optische zoom heeft.

    Wat zouden jullie kenners mij aanraden? Heeft het ene toestel toch meer voor- en/of nadelen als op het eerste zicht blijkt.

    Alvast bedankt voor reactie

  • #2
    Hallo Bart B.,

    Ik denk dat je bij de A70 meer instelmogelijkheden hebt. Dit is toch wel handig hoor. Ikzelf heb een IXUS 330 en zou ook wel willen dat er meer manuele instellingen waren...

    KOEN
    www.pbase.com/koendehouwer
    www.pbase.com/tignes

    Comment


    • #3
      Originally posted by Bart B
      Ga mij deze week een digitaal toestel aanschaffen en was zou goed als zeker om de powershot a70 te kopen.
      Maar de laatste dagen ben ik beginnen twijfelen tussen de Digital IXUS V3 en die a70. Heb deze week de Digital IXUS V3 gezien en deze lijkt wel stukken kleiner en handiger als de a70 en toch moet hij denk ik niet onderdoen op gebied van kwaliteit van de foto's.
      Heb verschillende site's overlopen en de score's in revieuws tussen deze twee toestellen is bijna identiek.
      Het enige voordeel dat ik op het eerste zicht kan opmaken is dat de a70 3x optisch zoom heeft waar dat de ixus v3 maar 2x optische zoom heeft.

      Wat zouden jullie kenners mij aanraden? Heeft het ene toestel toch meer voor- en/of nadelen als op het eerste zicht blijkt.

      Alvast bedankt voor reactie
      ik zou zowiezo voor de a70 gaan, vanwege de manuele instellingen die je zeker gaat gebruiken eens het zover is...


      en mocht het je interesseren... 'k heb de voorganger, de a40 momenteel te koop staan in de koopjeshoek
      some toys 4 big boys
      http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

      Comment


      • #4
        en mocht het je interesseren... 'k heb de voorganger, de a40 momenteel te koop staan in de koopjeshoek

        Mijn ouders bezitten die a40 en zijn der tevreden over.
        Vandaar mijn interesse in de a70.

        Toch bedankt voor het aanbod

        Comment


        • #5
          Vergeet de autonomie niet. De batterij van ixus gaat echt niet lang mee.

          Comment


          • #6
            Zal dus zo goed als zeker de a70 worden.


            Deze namiddag gaan shoppen in Gent, nu het nog kan want morgen beginnen de Gentse Feesten.
            Via webwinkels is hij wel goedkoper te verkrijgen maar vertrek volgende week dinsdag op reis en daar is dus geen tijd meer voor.


            Bedankt voor de reactie's en tot nog es

            Comment


            • #7
              ik zou me dan maar haasten want de A70 is niet in elke winkel te verkrijgen. ik heb er meerdere moeten contacteren. Hij is erg in trek
              johnvde

              Comment


              • #8
                V3 is heeel erg handig, zeker als je op reis vertrekt. Eigenlijk is hij de perfecte reis snapshot camera én goede kwaliteit! Schrijf hem dus nog niet te vroeg af!

                Comment

                Working...
                X