Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon CP-100 printer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon CP-100 printer

    Is er iemand die reeds ervaring heeft met deze printer?
    Ik wil hem graag aanschaffen voor mijn Canon Powershot A70, maar wil hem ook graag gebruiken voor een Medion digitale camera.
    Er staat overal vermeld dat hij geschikt is voor Canon camera's. Weet iemand of ook een andere camera aangesloten kan worden?
    Of is het mogelijk om de compact flashcard van de Medion zonder problemen in de Canon te gebruiken?

    BP
    Age si quid agis

  • #2
    Originally posted by BettyCanon
    Is er iemand die reeds ervaring heeft met deze printer?
    Ik wil hem graag aanschaffen voor mijn Canon Powershot A70, maar wil hem ook graag gebruiken voor een Medion digitale camera.
    Er staat overal vermeld dat hij geschikt is voor Canon camera's. Weet iemand of ook een andere camera aangesloten kan worden?
    Of is het mogelijk om de compact flashcard van de Medion zonder problemen in de Canon te gebruiken?

    BP

    U kunt deze Canon alleen aansluiten op toestellen die de Digital Print Order Format (DPOF) instellingen ondersteunen voor het kiezen van de afdrukken, het instellen van het aantal exemplaren en het afdrukken van de opnamedatum. Dat zijn op dit moment de enkel de Canon toestellen. de PowerShot A100, A200, A300, A10, A20, A30, A40, A60, A70, G2, G3, G5, S30, S40, S45, S50, S110, S200, S300, S330, IXUS v, IXUS 300, IXUS 400, EOS 1DS, EOS 10D

    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment

    Working...
    X