Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon cashback actie 2012 - 2013

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon cashback actie 2012 - 2013

    WOUHOO!

    Canon heeft gisteren hun cashback actie 2012 - 2013 online gezet: http://ecback.canon.be/nl

    Het is maar dat jullie het weten ...


    Groetjes !

  • #2
    Re: Canon cashback actie 2012 - 2013

    wauw ! doen ze dit jaarlijks dan ?

    Comment


    • #3
      Re: Canon cashback actie 2012 - 2013

      Toch regelmatig. Zo heb ik in januari 2012 ook korting gehad toen ik de 70-200 F/4L IS gekocht heb (ik dacht 100 euro korting toen).
      550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

      Comment


      • #4
        Re: Canon cashback actie 2012 - 2013

        Erg jammer dat de 5D III niet in de actie meedoet
        www.indetailfotografie.nl

        Comment


        • #5
          Re: Canon cashback actie 2012 - 2013

          Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
          Erg jammer dat de 5D III niet in de actie meedoet
          Vind ik ook... Zeker omdat hij zo overpriced is...

          Comment


          • #6
            Re: Canon cashback actie 2012 - 2013

            Waarom moet zo'n actie altijd op zo'n vrij omslachtige manier gebeuren ipv de korting ineens te verrekenen?

            Comment


            • #7
              Re: Canon cashback actie 2012 - 2013

              Net omdat het omslachtig is: kans is groter dat mensen dat niet doen ...

              Comment


              • #8
                Re: Canon cashback actie 2012 - 2013

                waarschijnlijk omdat als het via de handelaar gebeurd er te veel kans is op fraude (handelaars die meer zogenaamd verkochte toestellen kopen en dan later de extra winst op strijken) Nu weten ze zeker dat het toestel echt verkocht is in die periode, zeker gezien de korte periode na het einde van de actie dta je euro's kan claimen.
                Albums
                Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                Comment


                • #9
                  Re: Canon cashback actie 2012 - 2013

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                  waarschijnlijk omdat als het via de handelaar gebeurd er te veel kans is op fraude (handelaars die meer zogenaamd verkochte toestellen kopen en dan later de extra winst op strijken) Nu weten ze zeker dat het toestel echt verkocht is in die periode, zeker gezien de korte periode na het einde van de actie dta je euro's kan claimen.
                  Ah ja, goed punt!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon cashback actie 2012 - 2013

                    Voor Nikon gaat de verkoop op paspoort van de klant, en registratie van camera of objectief in de winkel voor je de cashback krijgt bij de afrekening, simpel toch.Achteraf krijg je dan een mailtje van Nikon met een bedankje.
                    https://ggpics.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon cashback actie 2012 - 2013

                      Eerst maken ze alles duurder, en dan geven ze een "cadeautje" terug waar je dan nog moeite voor moet doen om het te krijgen.

                      Ik hoopte dat de veel te dure 24-70 f2,8 L II er bij zou staan, maar dat is ook niet het geval.
                      Met 200 euro korting zou er al een iets grotere kans zijn dat ik die koop (als ze dan ondertussen in de winkels weer geen 200 euro duurder wordt).
                      Last edited by Black B@ndit; 10 november 2012, 09:48.
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon cashback actie 2012 - 2013

                        Ik had gehoopt op een Cashback op de 5dmkIII.
                        EMBLEMATA.BE
                        http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon cashback actie 2012 - 2013

                          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                          Eerst maken ze alles duurder, en dan geven ze een "cadeautje" terug waar je dan nog moeite voor moet doen om het te krijgen.
                          Hopen dat ze spoedig het deksel op de neus krijgen met hun overdreven prijzen, meer kunnen wij niet doen, zeker ?
                          I may disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it (Evelyn Beatrice Hall)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon cashback actie 2012 - 2013

                            Binnenkort zullen de prijzen van de concurrentie ook wel gaan stijgen, er moet iemand betalen voor de schade die ze geleden hebben

                            En zoals met alles ..... als het te duur is voor je, dan moet je iets zoeken wat binnen het budget ligt

                            Als je de wachttijden bekijkt en de ellenlange lijsten van bestellingen denk ik niet dat Canon wakker ligt van die duurdere prijzen, de consument gaat er gewoon in mee !

                            grts
                            Sieg
                            Voor meer foto's ; www.sieg.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon cashback actie 2012 - 2013

                              Ik kocht op 3 en 8 november een canon 650D, en 17-55 lens van canon voor de vrouw, maar na herhaaldelijk proberen kon ik het registratie formulier niet doorgestuurd krijgen.
                              Als ze het zo moeten organiseren, dan denk ik dat het niet echt klantvriendelijk is.
                              Last edited by timon; 10 november 2012, 23:10.
                              Imac en Canon... de max

                              Comment

                              Working...
                              X