Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon cash-back actie.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon cash-back actie.

    Wanneer komt er een cash-back actie voor Canon?
    Iemand vermoedens?

  • #2
    Re: Canon cash-back actie.

    medio 2011
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      Re: Canon cash-back actie.

      Hoi allen,

      Weet iemand al iets meer of de cashbackatie van canon medio 2011 ?

      Ik wil namelijk de canon 60d kopen, maar we gaan al eind april op vakantie en ik heb mijn oude camera al verkocht.

      Ik denk dan namelijk dat ik toch een camera leen, als het zeker is dat de cashback voor de 60d er komt.

      Iemand een update ?

      Dank voor jullie hulp

      Comment


      • #4
        Re: Canon cash-back actie.

        Ik heb me dat ook al afgevraagd. Zowel Nikon, Sony als Pentax hebben rond de jaarwisseling een cash-back gehad, maar bij Canon is dit ondertussen een tijdje geleden. Ik heb in het verleden zelf wel voordeel gehad met hun cash-backs (een drietal objectieven als ik het me goed herinner).
        Op Canonrumours gaat het gerucht dat er een cash-back actie start op 20 februari, maat dat zou dan in de States zijn. Voor Europa staat er niets vermeld.

        Het zou de recente prijsstijgingen ten gevolge van de sterke Yen wat kunnen compenseren.

        Ik ga het nog even afwachten, want ik ben sterk aan het overwegen van wat gezelschap te zoeken voor mijn 30d
        Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

        Comment


        • #5
          Re: Canon cash-back actie.

          Even geduld. Ze moeten eerst hun prijzen nog aanpassen. Alles eerst een beetje op slaan.
          En dan kun je die meerprijs weer netjes terugkrijgen.

          Comment


          • #6
            Re: Canon cash-back actie.

            Blijkbaar is de prijswijziging van Canon voorzien voor 23 februari. Hopelijk komt er dan inderdaad een cash-back actie bij, want ik wacht ook het goeie moment af om mijn 60D aan te kopen! Je zou zot moeten zijn om niet te wachten op voorjaarsacties. Hopelijk springt Canon mee in de boot!

            Comment


            • #7
              Re: Canon cash-back actie.

              Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
              Even geduld. Ze moeten eerst hun prijzen nog aanpassen. Alles eerst een beetje op slaan.
              En dan kun je die meerprijs weer netjes terugkrijgen.


              En met wat geluk zit er dan geen cashback op dat wat je interesseert .
              "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

              Comment


              • #8
                Re: Canon cash-back actie.

                2 lenzen die ik wat opvolg, zijn ondertussen 50 tot 100 € opgeslaan.

                Die Cashback is in feite bull****
                Mijn foto's: http://users.telenet.be/marcdewaele

                Comment


                • #9
                  Re: Canon cash-back actie.

                  Mijn vraag omtrent de cashback actie 2011 is reeds begin dit jaar geweest en vanaf dat punt helaas nog geen verdere vorderingen. Ik volg de prijzen vanaf half november en ik vindt het echt raar dat de prijs van de 60D nog steeds hetzelfde zijn, zoniet nu zelfs een paar euries hoger. Aangezien canon nu komt met een actie met gratis bladen en boeken (wat moet ik ermee ??) denk ik niet dat er op korte termijn een cashback inzit. In ieder geval niet voor mijn vakantie voor eind april.

                  Dus op zoek naar andere opties.. natuurlijk even gekeken in het buitenland en het valt mij op dat Duitsland iets goedkoper is (waarom kan dat in Nederland niet ?, die prijzen hier in NL kunnen dus makkelijk zakken) en met name in Engeland zijn er een paar goedkopere te vinden.

                  Via Idealo.co.uk kom ik op een (lijkt mij) een betrouwbare ebay-winkel Photo direct die de camera nieuw verkoopt voor £ 605,- + £ 39,95 aan verzendkosten. Nog altijd veel goedkoper dan in Nederland. Hierbij nog even de link.



                  Heeft iemand hier ervaring mee ? en als er iets stuk gaat na een half jaar, kan ik deze camera dan onder garantie naar Canon Nederland zenden ? Ik heb wel gelezen dat dit met een US-model niet kan, maar met een EU-model lijkt mij dit mogelijk.

                  En ook nog een goede aanbieding gevonden voor € 799,- (met gratis verzending) bij een internetwinkel simply-electronics. Dit lijkt mij een buitenlandse webwinkel, en import uit azie, maar ze geven wel garantie. Dit lijkt mij nog de beste optie die er is. Hieronder ook nog even de link. Iemand hier ervaringen mee ?



                  Ik kom overigens eind maart ook nog in de grensstreek van Duitsland (Nordhorn en omgeving) is daar anders nog wat te vinden mocht de bovenstaande winkels niet goed zijn ?? en dan is nog de vraag moet ik dit voor die 25 euris minder nog wel doen....

                  Samengevat de vraag: Ik moet zeker een camera hebben voor half april, waar kan ik deze qua kosten/garantie het beste bestellen ?

                  Bedankt maar weer voor jullie hulp !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon cash-back actie.

                    Vergeet niet dat je last kunt hebben van de douane bij import vanuit Azië (of US) ...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon cash-back actie.

                      Even een schop omhoog, ik wil me wat van het betere serviesgoed aanschaffen dus even speuren en zoeken naar eventuele akties en cashbacks voor ik mijn euro'kes neertel Iemand op de hoogte van de plannen van Canon en Co?
                      Webstek in opbouw

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon cash-back actie.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
                        Even een schop omhoog, ik wil me wat van het betere serviesgoed aanschaffen dus even speuren en zoeken naar eventuele akties en cashbacks voor ik mijn euro'kes neertel Iemand op de hoogte van de plannen van Canon en Co?
                        De enige akties die ik zie zijn momenteel prijsstijgingen
                        MVG. Hugo

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon cash-back actie.

                          Zal er wel niet komen!
                          http://www.eoszine.nl/Detailpagina-a...ing-Japan.html

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon cash-back actie.

                            Jammer! Bedankt voor de info! Dan hoef ik daar alvast niet meer op te wachten
                            Webstek in opbouw

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon cash-back actie.

                              cashbacks voorspellen is sowieso onbegonnenwerk. Het is puur en all een een marketing tool als de verkoop slecht gaat. maar rekening houdend met de situatie in Japan is het nu absoluut niet de moment. Op de D7000 cashback geven is op dit moment heel eenvoudig omdat die nog hoog staat.
                              - Frederik Herregods Photography -
                              Ckeck out the blog:: Toolbag:: Flash is the new sexy (Not so safe for work)

                              Comment

                              Working...
                              X