Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon A40 crasht

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon A40 crasht

    hallo

    als ik met mjin canon PS A40 een foto neem in auto-modus met de flash aan, en ik wil de flash net na de foto uitzetten en terwijl hij 2 sec de preview toont duw ik al op het knopje om de flash uit te zetten, dan crasht hij.
    Als de preview weg is kan ik het wel doen.
    Als hij dan zo vastgelopen is moet ik hem met het wieltje even naar de show-mode doen en dan weer naar auto en dan gaat het...

    hebben andere a40-bezitters dit ookvoor of weet iemand hier iets meer over?


    mvg
    Marie-Line
    Pentax SFX 50mm f/1.4 • Canon 350d ¤ Sigma 18»50mm f/2.8 ¤ Sigma 70»300mm APO DG f/4-5.6 • Canon Powershot A40

  • #2
    Ik heb het net even getest met mijn A40, en ook bij mij is dat het geval, dus zal een bugje zijn in de software ofzo ... je kan eventueel nog wel op het WB-knopje drukken en dan krijg je de mogelijkheid om de foto te wissen (moest hij niet goed zijn ofzo) ... maar als je hem wil behouden moet je idd even aan het wieltje draaien naar een andere stand, en dan terugdraaien.

    greetz
    My Flickr

    Comment


    • #3
      Waarom ist het nu handig om meteen op de set knop te duwen w8 dan 2 sec
      Godspeed You, Black Emperor!

      Comment


      • #4
        wel omdat ik vaak een foto trek en dan meteen zie dat hij overbelicht is door de flits en deze snel wil uitzetten voor het ondrewerp zich verplaatst...
        Pentax SFX 50mm f/1.4 • Canon 350d ¤ Sigma 18»50mm f/2.8 ¤ Sigma 70»300mm APO DG f/4-5.6 • Canon Powershot A40

        Comment


        • #5
          kan ook stroombesparend werken, anders begint de camera weer spanning op te bouwen voor een volgende flitsbeurt!
          Maar dat doe je met die A40 precies beter niet dan

          Comment

          Working...
          X