Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 60D op komst???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Canon 60D op komst???

    Oorspronkelijk geplaatst door zomers Bekijk bericht
    die vergelijking gaat natuurlijk niet op...

    Zo, nu het slechte nieuws nog effe vertellen aan de wederhelft
    Vergelijking van fiets gaat zeker niet op, dit is een driewielertje vergelijken met een gewone fiets. Die van Ferrari nog minder, want wat heb je er aan als je bak schakelt in 3/1000 van een seconde als je zelf 333 keer meer tijd nodig hebt om aan de paddle te trekken .

    Enne voor dat vertellen........ het juiste moment kiezen

    Groetjes

    Comment


    • #62
      Re: Canon 60D op komst???

      Als ze in de knoei komen met hun benaming, dan gaan ze achterste voor werken. Dan zal er eindelijk een canon D40 uitkomen en zijn er sommige fouten rechtgezet die je hier her en der leest. Mensen die een nieuwe body nodig hebben, of dit denken, die kunnen best nog even wachten tot de rumours werkelijkheid worden. Zeker de studenten met een vakantiejob wens ik het gebruik van een xxD reeks toe als ze overstappen van een xxxD.

      Comment


      • #63
        Re: Canon 60D op komst???

        De 50D is toch al serieus gezakt in prijs hoor. Vorige maand een body aangeschaft voor 700 euro.
        Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

        Comment


        • #64
          Canon EOS 50D PK op komst???

          Waarom geen Canon EOS 50D PK en PK staat voor ?
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

          Comment


          • #65
            Re: Canon 60D op komst???

            Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
            De 50D is toch al serieus gezakt in prijs hoor. Vorige maand een body aangeschaft voor 700 euro.
            Body 50D is al maanden te koop voor 659 euro .
            Groetjes

            Comment


            • #66
              Re: Canon EOS 50D PK op komst???

              Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
              en PK staat voor ?

              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #67
                Re: Canon 60D op komst???

                Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                als Canon nu eens wat meer tijd zou steken in het updaten van hun lenzen in plaats van altijd maar met nieuwe body's te komen
                juist
                Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

                https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

                Comment


                • #68
                  Re: Canon 60D op komst???

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Body 50D is al maanden te koop voor 659 euro .
                  Groetjes
                  Bij Kamera-express voor €629
                  Fujifilm en het nodige bijbehorend glas

                  Comment


                  • #69
                    Re: Canon 60D op komst???

                    zowiezo als er iets zal uitkomen zal het in september zijn op photokina
                    With new topics, a new cycle and new dates, photokina demonstrates the rapid development of the imaging industry.
                    Canon. http://www.500px.com/nds

                    Comment


                    • #70
                      Re: Canon 60D op komst???

                      vandaag de 50D body besteld...helaas staat hij in backorder nog 18 wachtende voor mij...
                      vond de kitlens 17-85 niet zo geweldig dus heb ik deze erbij genomen...veel goeie reviews van gelezen !


                      ciao
                      dirk
                      Het zijn de dwarsliggers die het spoor recht trekken

                      Comment


                      • #71
                        Re: Canon 60D op komst???

                        Zouden dit de eerste foto's zijn van de 60D? Volgens geruchten eind deze maand dat hij voorgesteld wordt en begin september beschikbaar. Ik wacht alvast nog even met de aankoop van een 7D tot ik meer weet van deze camera.

                        Canon EOS 7D - Canon 17-55mm f2.8 - Canon 100mm f2.8L - Canon 70-200mm IS f4L - ...

                        Comment


                        • #72
                          Re: Canon 60D op komst???

                          Oorspronkelijk geplaatst door zomers Bekijk bericht
                          vandaag de 50D body besteld...helaas staat hij in backorder nog 18 wachtende voor mij...
                          vond de kitlens 17-85 niet zo geweldig dus heb ik deze erbij genomen...veel goeie reviews van gelezen !


                          ciao
                          dirk
                          17-85 geen goede kitlens? waar haal je dat vandaan, ik gebruik deze nog steeds met plezier zelfs ( en zal enkel vervangen worden door een 24-70 F2.8 als ik overstap op FF ). Is een uitstekende lens op niet op te vallen, en om overal mee te nemen als je geen zin hebt het duurder materiaal mee te nemen.
                          Zoals al gezegd zou ik ook sommige lenzen liever een ugprade zien krijgen dan de body's, een nieuwere 100-400 met een 4stops IS of een canon 12-24 ... een nieuwere 24-70 F2.8 ook met IS...

                          Mvg,
                          Oli
                          UnicornPictures on Facebook & Flickr

                          Comment


                          • #73
                            Re: Canon 60D op komst???

                            Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk bericht
                            Zouden dit de eerste foto's zijn van de 60D? Volgens geruchten eind deze maand dat hij voorgesteld wordt en begin september beschikbaar. Ik wacht alvast nog even met de aankoop van een 7D tot ik meer weet van deze camera.

                            http://www.canonrumors.com/2010/08/c...s-60d-picture/

                            We gaan voor de nieuwe Canon EOS 75D dat is een beauty
                            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                            Comment


                            • #74
                              Re: Canon 60D op komst???

                              Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
                              We gaan voor de nieuwe Canon EOS 75D dat is een beauty
                              Of voor de 100D ...... binnen een jaar of 10 !?

                              Groetjes

                              Comment


                              • #75
                                Re: Canon 60D op komst???

                                Canon has unveiled the EOS 60D mid-level DSLR, replacing the EOS 50D. However, following the launch of the EOS 7D, the 60D has been repositioned in the market, so isn't a simple upgrade to its predecessor. Instead the 60D is a smaller camera featuring an articulated screen and plastic body shell and utilizing SD memory cards. It combines the 18MP CMOS sensor and 1040k dot 3.0" LCD from the EOS 550D (Rebel T2i) with the AF system from the 50D. Meanwhile it gains the 7D's HD movie capability. We've had a chance to use a pre-production 60D so have prepared a hands-on preview, including sample images and movies.

                                Comment

                                Working...
                                X