Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera zelf herstellen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camera zelf herstellen

    Heeft iemand hier al ervaring mee? Zo ja, bevinden er zich foto's op het net hiervan? Ik zou mijn defecte Canon G3 zelf willen herstellen, ik heb een lensprobleem en ben van plan een nieuwe lens te bestellen en die te installeren. De hersteldienst vraagt astronomisch hoge bedragen!

  • #2
    Doe eens een zoekopdracht bij mr. Google. Ik heb er eens een gedetailleerde beschijving met foto's gevonden van iemand die zelf zijn G3 opengeschroefd had om een defecte zekering te vervangen. Daar moest de lens ook uitgebouwd worden.


    EDIT: oeps, mijn fout: het verhaal ging over een G1, maar misschien kan je er toch iets van opsteken via deze link. Sorry
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      Doe anders ook eens een search op het Canon-forum op dpreview. Op het fuji-forum daar zijn er in elk geval wel links te vinden voor een S6900z en een S602z...
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment


      • #4
        Zodra de camera geopend wordt, krijg je het nooit meer stofvrij dicht. Die dingen worden niet voor niks in clean room gemaakt.

        Beste is nog steeds opsturen naar een goede reparatie dienst. Tenzij je zelf een stofvrij ruimte hebt.
        Groetjes, Blord

        Canon 7D en wat lenzen.

        Comment


        • #5
          Zoals een douche cabinne na een douche.... denk dat dit de meest stofvrije ruimte is dan.
          Groetjes,

          Rudi Petitjean

          NATURE GALLERY

          Comment


          • #6
            Originally posted by steward
            Zoals een douche cabinne na een douche.... denk dat dit de meest stofvrije ruimte is dan.
            Wel niet vergeten het stopke in de afvoer te steken, anders ben je misschien een vijske kwijt

            Hombre

            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

            Comment

            Working...
            X