Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

camera van ***** camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • camera van ***** camera

    Hoi

    zijn producten die je koopt bv een camera te vertrouwen van rino camera ? eventueel bevindingen ?

    ik hoor het graag gr
    Last edited by dvlfoto; 29 november 2021, 17:27.

  • #2
    Re: camera van ***** camera

    De producten zijn te vertrouwen, want ze leveren rechtstreeks van de fabrikant.

    MAAR in feite voer jij in een product in van GIBRALTAR en dien je spontaan BTW (en sinds de brexit) INVOERTAKSEN te betalen, waardoor de lage prijzen wel eens hoger kunnen uitkomen dan wat je bij een Belgische of Nederlandse (web)shop koopt.
    Alleen als je een BTW-nummer hebt dien je de BTW niet, maar de invoertaksen wel te betalen, maar deze BTW kan je dan evengoed terugvorderen als je in Belgie, Nederland of een ander EU-land koopt.
    TIP vermenigvuldig hun prijzen eens met 1,21
    Groeten,
    Fabrice,
    Vergeet niet te kijken als je fotografeert...

    Comment


    • #3
      Re: camera van ***** camera

      Dat bedrijf voert grijs in. Belastingsontduiking.
      Als ze er op uit komen bij de douane mag je de volle pot opleggen + boete en extra kosten. Het zal je leren.
      Je hebt ook geen degelijke garantie op je goederen. Zo moet je steevast NIET gaan aankloppen bij de locale servicepunten.
      Het bedrijf heeft ook een bijzonder slechte reputatie inzake betrouwbaarheid.
      Het is niet zonder reden dat hun naam hier in sterretjes staat. In het verleden hebben ze dit forum dreigbrieven gezonden en afgedreigd.

      Comment


      • #4
        Re: camera van ***** camera

        ok dan weet ik genoeg mercie ,dan blijf ik ervan af

        Comment

        Working...
        X