Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera stuff review Canon Eos 90D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camera stuff review Canon Eos 90D

    Zie ik iets over het hoofd of is de kwaliteit van deze sample foto's nou niet bepaald...
    of zijn ze doodeerlijk... Zijn niet de gemakkelijkste scenes, dat zeker niet
    Maar waarom dat magn.+ teken erbij als alles alleen maar waziger wordt... oops...


    Nu ja, er zijn wel meer review websites die ik niet helemaal volg
    En ik heb ondertussen al wel geleerd geen mirakels te verwachten van nieuwe toestellen

  • #2
    Re: Camera stuff review Canon Eos 90D

    t' Ja wat wil je?
    Een beresterke camera met een prulleke van een lensje erop?
    Ik heb dit toestel vanaf dag één dat het te verkrijgen was en had direct door dat dit toestel wel ietsjes meer vraagt van de objectieven die je erop wilt gebruiken.
    De EF-S objectieven die ik had moesten de deur uit en zelfs mijn 17-40 presteerde ondermaats. deze laatste was echter wel uitmuntend op mijn 350D, 40D en 50D en dan weer ondermaats op mijn 5D.
    En inderdaad, de 10-22 valt door de mand bij de 90D.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Camera stuff review Canon Eos 90D

      ik heb de 90D gehad maar niet lang... zware problemen met AF voor o.a. vogelfotografie ... en met goede lenzen zoals de 100-400 vs. II.... Canon bracht me geen oplossing en op internet vond ik vele communicaties met hetzelfde probleem... voor alle duidelijkheid alles werkte meer dan behoorlijk op eos 5D III ... heb dan alles verkocht en overgestapt naar Sony (en had al Fuji)...spijtig omdat de canon kleuren me nog altijd het meest bevallen...
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Re: Camera stuff review Canon Eos 90D

        Met een 90D en een Tamron 150-600 op 600mm deze voormiddag in de gietende regen en een crop van 50 procent.
        1 ter plaatse 2021-05-08 Gullegem - Bergelen - Bergelenput (WV)

        Comment


        • #5
          Re: Camera stuff review Canon Eos 90D

          Oorspronkelijk geplaatst door LFR Bekijk bericht
          Met een 90D en een Tamron 150-600 op 600mm deze voormiddag in de gietende regen en een crop van 50 procent.
          https://waarnemingen.be/observation/212967852/
          en wat wenst U te bewijzen ?
          nikon coolpix s9100

          Comment


          • #6
            Re: Camera stuff review Canon Eos 90D

            Weet iemand of er zoiets bestaat maar dan voor foto's ipv video stills ?
            In de keuze box 90D vs. 7D MkII enz laat serieuze verschillen zien
            (zou ik ook verwachten...)
            Maar heeft niks te maken met foto's (laat staan actiefoto's) neem ik aan ?

            Canon has added to its EOS 5D range with the launch of two 50MP cameras, the 5DS and the 5DS R. Both cameras are high-resolution full frame models, primarily aimed at stills photographers. The only difference between the models is that the 'S' has an optical low-pass filter, while the 'S R' has a self-cancelling filter (the same relationship as Nikon's D800 and D800E models shared). We've put both cameras through exhaustive tests. Read our full review to see what we think

            Comment


            • #7
              Re: Camera stuff review Canon Eos 90D

              Expert news, reviews and videos of the latest digital cameras, lenses, accessories, and phones. Get answers to your questions in our photography forums.


              wel zelf nog camera kiezen

              Comment


              • #8
                Re: Camera stuff review Canon Eos 90D

                Bedankt voor de link !

                Comment

                Working...
                X