Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

camera rond de 250 euro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • camera rond de 250 euro

    Hallo,

    Ik heb een Sigma SD9 en ben er heel tevrede over, maar hij is zo groot en weegt bijna 2 kilo.
    Ben eigenlijk opzoek naar een tweede camera, veel kleiner.
    Het zou een moeten zijn die in je broekzak past, op aa batterijen werkt en met cf geheugen. Dan kan ik de kaartjes van mijn SD9 gebruiken, net als de batterijen.
    Voor de rest wil ik een stevig toestel(gaat al eens gebruikt worden op feestjes en op skievakantie).
    Rond de 3 mp(meer mag maar moet niet).
    Fijn was als het ook nog wat zoom had.
    Ik wil hier iets van een 250 euro aan geven (tweedehands mag ook maar niet te oud)

    Wie heeft er tips of ervaring met zulke camera´s.
    Welke zijn de beter typens?
    Alle tips zij welkom.

    Groetjes Robke.

  • #2
    Ga volgende week eens zien in de Aldi...
    http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/home.htm
    mvg
    Bert

    Comment


    • #3
      Zeker eens zoeken naar de Canon A60/A70/A75, deze gebruikt AA-batterijen, en heeft CF-kaartjes.

      Daarnaast heb je ook nog de Nikon Coolpix 2100 & 3100 die ook AA-batterijen en CF-kaartjes gebruiken...

      Kijk zeker eens bij http://www.topfoto-online.de/ daar hebben ze momenteel de Nikon Coolpix 3100 Set mit Ladegerät und Akkus voor 199.90€ staan... Zeker een goede koop.

      Nick
      Nikon D300 & een beetje glas...
      Iets kleiners als carry everywhere

      Comment


      • #4
        Ik heb een vraagje hierover.
        Mijn pa wil ook een klein cameraatje, ik denk ook aan de Nikon 3100. Het ding heeft wel al een opvolger, de 3200. Ik weet niet of die veel bijbrengt, ik vind niet direct een review ervan. De 3200 gebruikt wel SD-kaartje ipv CF, dus ik ben eerder geneigd de 3100 te kopen. Of is de 3200 zoveel beter?

        Dan over topfoto. Ik wil die daar wel gaan kopen, maar kan je het menu van het toestel dan wel in het Nederlands zetten? Of zijn die alleen Duits, of Engels? Ik veronderstel dat je geen Nederlandse handleiding erbij krijgt?

        Groetjes

        Peter
        Nikon D70 / AF-S Nikkor 18-70mm

        Comment

        Working...
        X