Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BP-511 bij PIN

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BP-511 bij PIN

    <font face="Arial"></font id="Arial">
    Heeft iemand ervaring met de kwaliteit van de BP-511 batterijen aangeboden bij PIN? De prijs (15 euro) is nl erg laag tov de hier aangeboden batterijen.
    Hoe zit het met leveringen van bestellingen bij PIN indien je niet thuis bent op de dag van de levering? Iemand ook hier ervaring mee?
    Dank.
    eMVé

  • #2
    Ik heb er op dit moment 2 in gebruik en heb er geen slechte ervaringen mee, voor zover ik nu kan beoordelen zijn ze zeker niet minder dan de originele Canon die ik ook heb. Op lange termijn kan ik over de levensduur niet zoveel zeggen, ik heb ze net een week of 6.

    PIN levert via DHL (i.i.g. in NL), op het moment dat je niet thuis bent, kan je telefonisch een nieuwe afspraak maken of zelf afhalen bij de dichtbijzijnde vestiging van DHL.
    Je kunt via een "tracking number" je pakketje volgen en zo ongeveer zien wat de status is. Tip: kan je niet als afleveradres je werkadres opgeven? Kan helpen...
    www.lowspark.nl

    Comment


    • #3
      Same here. Heb ze sinds een week of 3 en nog geen problemen mee.
      "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

      Comment


      • #4
        Een bijkomende vraag : als je bestelt bij PIN hoe zit dat dan met invoertaksen, BTW, douane,....
        Zr zijn daar wel goedkoop down under, maar als daar nog veel kosten bijkomen is de goedkoop eerder duurkoop...

        Groetjes,

        Luk

        Comment


        • #5
          Tot nu toe (2 bestellingen) geen enkele additionele heffingen, maar je weet nooit (ze zouden traag kunnen zijn bij de douane, dus ik ben voorzichtig)
          www.lowspark.nl

          Comment

          Working...
          X