Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

binnenkort 10D?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • binnenkort 10D?

    Hallo,

    Na hier enorm veel gelezen te hebben over de opvolger van de 10D en andere Canons, ben ik aan het kijken wat ik volgend jaar nog zou kunnen kopen.

    Ik denk dat het de 10D zal worden, maar als ik die volgend jaar nog 2de hands vind, zit ik dan niet "achter"? Ik vind de 10D momenteel een super toestel, dus ik denk dat die nog een hele tijd zal meegaan.

    Zou het dus het goed idee zijn om volgend jaar een 10D te kopen of zou ik beter wachten (geen zin, en zo kan ik blijven wachten )

    Groetjes en bedankt!
    Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

  • #2
    Begint het te kriebelen Rutger.
    Ja en wachten op de 20D ( of hoe hij ook mag noemen ),voor die dan weer een lagere prijs zal krijgen.
    Maar er zullen zeker meer 10D's 2de hands te koop komen als die 20D op de markt komt,maar zeker mijnen 10D niet hoor.
    mvg FrançoisVM
    Canon 7D

    Comment


    • #3
      Hallo Rutger,

      Ik werk nu al meer dan een jaar met de 10D en ik zou niet echt goed weten wat er nog beter moet zijn aan een camera om aan mijn wensen te voldoen ...
      Ik krijg met de 10D alles gefotografeerd wat ik wil (ja, 25 foto's per sec is niet mogelijk), maar voor de rest is het nog steeds een fantastische camera - en zal dat altijd blijven ...

      Jaja
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #4
        Ik blijf het ook een topcamara vinden.
        Snel, scherp, en heeft alles wat je moet hebben.
        Ik maak voor de commercie en prive, ruim ongeveer 150 foto's per week en hij heeft me nog niet in de steek gelaten.
        Rutger.. Een goed keus.
        Over het allesnieuwste... Ik koop liever een model terug...
        Dan betaal je niet alle ontwikkeling van Canon en hij is veel besproken in dit forum.
        Veel geluk met je aankoop.

        Originally posted by jaja
        Hallo Rutger,

        Ik werk nu al meer dan een jaar met de 10D en ik zou niet echt goed weten wat er nog beter moet zijn aan een camera om aan mijn wensen te voldoen ...
        Ik krijg met de 10D alles gefotografeerd wat ik wil (ja, 25 foto's per sec is niet mogelijk), maar voor de rest is het nog steeds een fantastische camera - en zal dat altijd blijven ...

        Jaja

        Comment


        • #5
          Bedankt! Ben er vrijwel zeker van dat ik de 10D ga kopen ... binnenkort

          Cois : Ik weet niet hoe het komt, met de 10D zal dat m'n 4de camera worden op iets minder dan 2 jaar tijd. Voor mij is dit niets (heb een van m'n vorige camera met winst verkocht ), maar voor m'n ouders is het minder leuk. Ik denk wel dat ik als ik de 10D ga kopen ik een tijdje voortkan!

          Bedankt!

          Rutger
          Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

          Comment


          • #6
            Rutger, ge zijt ONVERBETERLIJK
            My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

            Comment


            • #7
              Originally posted by Rutger
              Bedankt! Ben er vrijwel zeker van dat ik de 10D ga kopen ... binnenkort

              Cois : Ik weet niet hoe het komt, met de 10D zal dat m'n 4de camera worden op iets minder dan 2 jaar tijd. Voor mij is dit niets (heb een van m'n vorige camera met winst verkocht ), maar voor m'n ouders is het minder leuk. Ik denk wel dat ik als ik de 10D ga kopen ik een tijdje voortkan!

              Bedankt!

              Rutger
              Ja en dan moet je nog lenzen kopen hé.
              mvg FrançoisVM
              Canon 7D

              Comment


              • #8
                Originally posted by Cois
                Ja en dan moet je nog lenzen kopen hé.
                [teasing mode on] Moet dat ook nog , arme ouders [teasing mode off]
                Canon 10D, glass, flashes & extra's
                Fuji S602Z & extra's
                www.CooMa.be BD0176BE

                Comment


                • #9
                  Ja en dan moet je nog lenzen kopen hé
                  Dat staat allemaal in mijn sparings-plan Zal wel zien wat het wordt (beter wanneer )

                  Groetjes!
                  Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

                  Comment

                  Working...
                  X