Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bestellen via engeland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bestellen via engeland

    iemand ervaring op de uk zijn de prijzen beduinend lager iemand ervaring?en leverings termijn
    bv warehouseexpress
    digitaland
    mifsuds

  • #2
    Re: bestellen via engeland

    ik heb zelf bij http://www.hdewcameras.co.uk/ besteld.
    duurt ongeveer een week, en netjes elke keer een mail wanneer je order wijzigt.
    Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
    Our English website: www.kaichitravel.com
    Breng eens een bezoekje aan Siberie!

    Comment


    • #3
      Re: bestellen via engeland

      Bestellen in GBP zou interessant kunnen zijn gezien de interessantere wisselkoers.
      Let wel op met grijze importeurs die via UK verzenden. Met dergelijke aankopen kan je vaak niet terecht bij de fabrikant voor garantie, en moet je eventuele defecten via de leverancier laten verhelpen (met verzendkosten tot gevolg).
      Pieter
      --
      Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

      Comment


      • #4
        Re: bestellen via engeland

        Zijn dit dan ook toestellen met Nederlandstalige menu's?
        En hoe wordt de omrekening naar Euro's gedaan? Welke wisselkoers volgt men?
        Ik ben er toch wat bang van... al zijn de prijsverschillen toch opmerkelijk!
        Nikon D500 - Nikkor 17-55mm 2.8 - Nikkor 50mm 1.8 - Tamron 90mm VC USD -
        Tamron 70-200mm 2.8 VC G2 - Tamron 150-600mm VC G2 - Benro C4770TN - Benro GH2C

        https://500px.com/pieterhelsen

        Comment


        • #5
          Re: bestellen via engeland

          bedankt voor je info kende ik nog niet
          maar stel ik koop bv een toestel je funties kan je die in het nederlands zetten?
          hoe is het met garantie?
          een verkoper mischien praat hij voor zen eigen kas hier zegt dat canon bv in belgie zich terug trekt in belgie die zijn regionaal verbonden dan moet je het via uk gaan als er iets aan is,dat zegt hij he

          Comment

          Working...
          X