Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beeldgrootte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beeldgrootte

    Hallo, ik ben student audiovisuele(6de mid) en fuif- en evenement fotograaf. Op dit moment werk ik met een nikon D3200,het probleem is dat(dankzij de sensor), mijn beelden qua beeldgrootte en kleuren iets te min zijn. Daarom is mijn vraag als ik een nieuwe camera koop ( wat ook gaat gebeuren) als ik mijn beeldgrootte groter wil hebben, moet ik dan direct een full frame kopen? of kan ik ook een normale aps-c dslr kopen met aangepaste lenzen dan?

  • #2
    Re: Beeldgrootte

    Waar heb je nu daadwerkelijk last van? Aan die D3200 zal het zekers niet liggen!!

    Niets zal je helpen zolang je de toe te passen technieken/basis niet beheerst. Misschien dat je je hierin wat meer moet verdiepen en zo ook het "kleur -spectrum, -leer".

    Comment


    • #3
      Re: Beeldgrootte

      Ik denk dat ik me verkeerd heb uitgedrukt en dat je me fout hebt begrepen. Ik studeer al 2 jaar fotografie en ken mijn 3200 van binnen en vanbuiten, het ding is dat ik grotere cropfactor wil hebben, MEER foto dus. Tijdens een fuif of evenementen met minder licht werk ik volgens volgende instellingen(+flitser): slt:1/10-1/25 f/3,8 en iso 800. + de technieken die ik geleerd heb. Het is gewoon dat ik de kwaliteit van mijn foto's wil upgraden, omdat ik grotere evenementen ga doen en volgend jaar Film ga studeren. kwaliteit en cropfactor wil ik verbeteren. Maar moet je tov de 3200, direct naar FF gaan of gaat dit ook nog met bv een d7000 of 70D?

      Comment


      • #4
        Re: Beeldgrootte

        Oorspronkelijk geplaatst door kleinecoppes Bekijk bericht