Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

(Antieke) Camera's onderhouden en repareren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • (Antieke) Camera's onderhouden en repareren

    Reeds enige tijd ben ik bezig met analoge fotografie en al doende krijg ik al een hele verzameling tweedehands camera's bij elkaar. Nu heb ik sinds kort een Mamiya 645 PRO aan mijn verzameling mogen toevoegen en tot op heden is dit mijn favoriete camera. Enkel de flash poort werkt niet meer naar behoren.. En je hoort me misschien al komen, maar ik vind hier niemand meer voor die deze camera kan repareren. Weten jullie misschien enkele adressen waar ik voor raad heen kan? Er zullen ongetwijfeld nog wel meerdere analoge fotografie-fanaten op dit forum zitten met dezelfde vraag.
    Follow me on neonpxl.com

  • #2
    Re: (Antieke) Camera's onderhouden en repareren

    misschien bij www.fotoshopgent.be ?

    Comment


    • #3
      Re: (Antieke) Camera's onderhouden en repareren

      Of deze in Nederland

      Reparatie en onderhoud van Leica Fotoapparatuur

      Comment


      • #4
        Re: (Antieke) Camera's onderhouden en repareren

        'k Weet niet of je in de omgeving van Oostende woont, maar deze man weet er heeeeel veel van:http://goedlicht.blogspot.be/

        Heeft zelf zo'n 600 toestellen die quasi allemaal werken en hij heeft er een groot deel zelf van hersteld.
        Bovendien vertelt hij er graag over, een man met passie voor fotografie!

        Comment


        • #5
          Re: (Antieke) Camera's onderhouden en repareren

          Thx voor de reacties, ik zal deze diensten al eens mailen. Fotoshopgent had ik voorheen al aangesproken, maar hun reparateur herstelt geen Mamiya's meer.
          Follow me on neonpxl.com

          Comment

          Working...
          X