Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alweeeeer een nieuw lid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Alweeeeer een nieuw lid

    Hier ook effe voorstellen,

    Francis Christiaens , Mechelen , volg reeds enkele jaren dit forum passief. Steeds de aankoop van het toestel uitgesteld, maar hiep hoj hij gaat er komen. Het is dus gedaan met de rust en de vrede. Binnenkort kom ik mij mee mengen met jullie discussies.
    Alvast een proficiat aan de leden en dergelijke voor de ( meestal) serene sfeer waar er gediscussieerd werd. Ik heb wellicht één en ander gemist , maar het was toch aangenaam. Begin er dus al maar aan te wennen. We komen er aan binnenkort.
    De mazzel !


    Francis.
    I know nooothing , me from Barcelona

  • #2
    Cisse,van harte welkom op BD.Plak alvast maar een BD-logo op je perskaart...
    Danny's Photosite

    Comment


    • #3
      Hallo, van harte welkom, en welke camera is het geworden ?

      Groetjes, en veel succes, JantjeB.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • #4
        Welkom bij de gekke bende van BD.
        Nog veel fotoplezier toegewenst...

        Comment


        • #5
          Welkom Francis!

          Hou er wel rekening mee dat dit forum bijzonder verslavend werkt

          Hombre

          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

          Comment


          • #6
            Yo de manne,

            Kweetent , kweetent dat dat hier verslavend is, ik heb toch een paar jaar zo om de twee drie dagen komen loeren wat jullie allemaal zeverden en wat er over de camera's werd verteld. dat was eigenlijk de essentie van dit hok.
            het wordt dus de MINOLTA DIMAGE 7hi....
            maar we hemmen hem nog ni, maaar hij komt.
            I know nooothing , me from Barcelona

            Comment


            • #7
              Hé,perskaart welkom op BD.Zedde gij ook ne Mechelaar,maar ik woon al 23 jaar in Hever ( Boortmeerbeek ).Maar blijf toch ne Mechelaar
              -------------------------------------------
              Groetjes François
              Sony F-717
              mvg FrançoisVM
              Canon 7D

              Comment


              • #8
                Stom, gewoon oerstom....

                Een mooie camera kopen EN je inschrijven op dit forum gaat niet samen hoor! Je hebt na het lezen van dit forum ten eerste geen tijd om te fotograveren, en ten tweede kun je je camera niet meer stil houden van het lachen.

                Hoe sommige forumleden toch nog goed gelukte plaatjes kunnen posten? Ik denk dat hun buurvrouw de camera voor ze stilhoud

                Waarom denk je anders dat ik zo weinig plaatjes post? gewoon, omdat ik geen handige hulp in de buurt heb

                Comment


                • #9
                  Haha,Francis Christiaens

                  Uit mechelen dat is er ene uit mijn buurt
                  Welkom op belgiumdigital en heb veel plezier en dat je de moed hebt om uwe pc af te zetten rond 24 uur want anders ben je de dag er achter gene mens
                  Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Loodgieterke
                    en dat je de moed hebt om uwe pc af te zetten rond 24 uur
                    En dat lukt mij dus vrijwel nooit.. Kan ook niet met zo'n 'snelle' modemverbinding hè

                    Ook namens mijvan harte welkom Francis en alvast veel plezier gewenst met de nog te komen camera.
                    Groeten, Eric

                    Nikon Coolpix 8800
                    Fuji S602 Zoom

                    Comment


                    • #11
                      Wel, ne Mechelaar bij. We zijn al met héééél veel hoor.
                      Welkom op het forum en ja je ziet het hé zo laat nog op, weggeweest, en voor het slapengaan nog vlug naar het forum.
                      Nog vlug wat lezen en nog wat vraagjes stellen.
                      Verslavend, tot en met.
                      maar tis een leuke verslaving hoor

                      Comment


                      • #12
                        Ja maar je moet toch op letten met een verslaving dat het gezin er niet onder lijd rond 24 uur ga ik naar het kamertje hier naast ook nog om te werken en je kan het omschrijven als fotoamateur het donker kamertje waar je alles moet ontwikkelen OK nu kun je zeggen ook dat kan verslavend zijn maar ja dan zijn we vertrokken hé
                        Originally posted by Act
                        Wel, ne Mechelaar bij. We zijn al met héééél veel hoor.
                        Welkom op het forum en ja je ziet het hé zo laat nog op, weggeweest, en voor het slapengaan nog vlug naar het forum.
                        Nog vlug wat lezen en nog wat vraagjes stellen.
                        Verslavend, tot en met.
                        maar tis een leuke verslaving hoor
                        Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                        Comment


                        • #13
                          Het is niet mîjn gewoonte om nieuwe leden welkom te heten, maar bij weer een nieuwe Mechelaar kan ik niet achterblijven.

                          Gisteren nog heb ik geprobeerd of we in plaats van ons vaderland (de Virgins bijvoorbeeld) niet de woonplaats kunnen vermelden onder onze nick.

                          Neen dus, maar het zou een band scheppen.

                          Comment

                          Working...
                          X