Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

alternatief voor de dure Minolta A1 akku's

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • alternatief voor de dure Minolta A1 akku's

    Minolta BP-400 Batterijgrip voor Dimage A1

    De externe batterijgrip voor A1 wordt aan de onderkant van uw Minolta Dimage A1 vastgeschroefd. Er is plaats voor zes Mignon-akku's of u stopt er twee NP-400-Akku's in. Zo heeft u een betere grip op uw Minolta en meer energie. De prijs van 6 oplaadbare 2100 mAh batterijen is ongeveer 15,- Euro.



    En U kunt ook twee kleine kontaktjes solderen op een Sanyo vervangakku welke in de Canon G3, G5 of EOS 300D en 10D worden gebruikt en u bent voor tussen 25.- tot 30,- Euro klaar. Bij GP akku's kreeg ik de melding dat de Minolta A1 enkel maar energie van "orginele" akku's lust.



    Bij gebruik van een baaterijgrip dient u eerst weer geld uit uwe buidel te halen en dan kunt u met zes AA's aan de slag. En indien u een beetje handig bent dan maakt u binnen 5 minuten een goedkoop alternatief voor de dure Minolta A1 akku's. Voor de prijs van één Minolta akku heeft u vier Canon's akku's.



    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

  • #2
    En mag ik eens raden waar ik ze kan kopen Otto? In Uw winkeltje? En krijg ik dan een factuur met geldige BTW nummers of ben je ze toevallig "vergeten te wijzigen" en staan er nog de BTW nummers van één van je vorige X firma's die in faling zijn gegaan?

    Zucht...

    Je mag je gelukkig prijzen dat de forum admins je geflirt met de grenzen van de forumregels oogluikend toelaten. Het zou bij mij niet waar zijn.

    Comment


    • #3
      Originally posted by benhetmoe
      En mag ik eens raden waar ik ze kan kopen Otto? In Uw winkeltje? En krijg ik dan een factuur met geldige BTW nummers of ben je ze toevallig "vergeten te wijzigen" en staan er nog de BTW nummers van één van je vorige X firma's die in faling zijn gegaan?

      Zucht...

      Je mag je gelukkig prijzen dat de forum admins je geflirt met de grenzen van de forumregels oogluikend toelaten. Het zou bij mij niet waar zijn.


      Hallo Mien anoniem, durf je niet onder je eigen naam te melden dat je opnieuw laat registreren ?
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #4
        Originally posted by benhetmoe
        Je mag je gelukkig prijzen dat de forum admins je geflirt met de grenzen van de forumregels oogluikend toelaten. Het zou bij mij niet waar zijn.
        En dit gezegd door iemand die speciaal voor een laster-reply een anoniem acountje aanmaakt. ZIELIG!
        Als je het niet eens bent met de forumregels, heb dan het lef om het onder eigen naam te zeggen. Op deze manier ben je echt geloofwaardig - DUH!

        Oli.

        Edit: Hij was mij al voor

        Comment

        Working...
        X