Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alledaags fotocamera.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Alledaags fotocamera.

    Hey,

    Ik zoek dus een alledaagse compacte camera, zal vooral gebruikt worden om fotos te maken van op reis,feestjes,vrienden, kortom alledaagse dingentjes...

    Ik zou ook graag een video functie erop hebben die toch vree deftig is, liefst HD, resolutie is niet zo heel belangrijk, maar als het enig sinds kon en het past in mijn budget zou ik wel graag widescreen hebben.

    Ik had gedacht aan Panasonic FS10, hier wel paar goede dingen overgelezen.. Maar natuurlijk ben ik geen expert in die soort dingen dus vraag ik het hier eventjes.


    Budget is zo 100-150euros


    Alvast bedankt!
    Groetjes

  • #2
    Re: Alledaags fotocamera.

    niemand?

    Comment


    • #3
      Re: Alledaags fotocamera.

      Blijkbaar weinig ervaring met de FS10. Dit is wat ik hier op BD in het Camera's subforum gevonden heb:
      Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...

      Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Alledaags fotocamera.

        Het zal dan idd de FS10 worden. http://www.digicamshop.be/product/89...s10-black.html . welk geheugenkaartje zou ik erbij nemen? Had gedacht aan SanDisk SDHC Ultra 4 GB.

        Comment


        • #5
          Re: Alledaags fotocamera.

          Ik zie dat dat de combo is die Digicamshop voorstelt... Zal dus wel OK zijn, zeker?
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment

          Working...
          X