Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Advies NY-camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Advies NY-camera

    Zijn er al mensen die een digitale camera besteld hebben bij Ny-camera? Ik ben van plan om mijn eerste digitale camera (Fuji Finepix S304) daar te bestellen. Is de winkel betrouwbaar en hoe lang duurt het ongeveer vooraleer iets toekomt?

    Alvast bedankt

  • #2
    Hallo,

    Ik heb nu reeds 3 maal iets bij hun besteld ... 2 keer een lens en 1 keer filters en andere kleine dingen ... ik heb toen gekozen voor hun C.O.D. Cash on Delivery ... je betaald 10 Euro meer, maar je krijgt het pakje aan de deur geleverd en je betaald na inspectie aan de koerier dienst ... als ze je item in voorraad hebben, duurt het gemiddeld 3-5 dagen voor men aan je deur belt

    Groetjes.

    Comment


    • #3
      Tip: je kan bij sdcard.be (Keerbergen) de Fujifilm S-304 krijgen aan dezelfde prijs als in ny (298 euro).
      zeer tevreden met mijn Minolta Dimage Z1

      Comment


      • #4
        Heel slechte ervaring mee.

        Pakje mag normalerwijze niet gecheckt worden voor je betaald das de regel als je facteur een uitzondering maakt beter voor jou maar eigenlijk zou dat niet mogen.

        Maar dat is het probleem niet. Mijn toestel ontving ik defect en NY-camera wou helemaal niet helpen om dit snel op te lossen alhoewel ikzelf tot bij hen wou komen om een omruiling te verzorgen. Nee enkel een reparatie die 5 weken ging duren en uiteindelijk 7 weken duurde kon alhoewel het toestel gloednieuw moest zijn. En dus eigenlijk direct geruild zou moeten worden als de firma een beetje had willen service bieden maar die service was al teveel voor hen en ze zijn nochtans de goedkoopste niet ook niet.

        Voor je betaald service genoeg maar eenmaal het geld bij hen binnen is vergeet het maar.

        Comment


        • #5
          Hallo,

          Ik heb mijn pakje mogen controleren ... anderzijds was alles in orde dus kan ik niets zeggen over hun dienst na verkoop ... tegenwoordig ga ik alles in Aken kopen ... ik test alles ter plaatse en moest er iets verkeerd gaan is het steeds makkelijker met mensen in levende lijve om te gaan dan via correspondentie ...

          Groetjes

          Comment


          • #6
            ik hoor heel goeie dingen hier van topfoto-online.de ...

            ook scherpe prijzen.
            En ik merk ook dat Belgische shops niet altijd moeten onderdoen voor de Duitsers.
            ToM.___ //Fuji s602.
            www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
            It goes to 11 you know? 1 louder.

            Comment


            • #7
              Als je in amerika een camera aankoopt, komen er toch douane kosten bij?

              EDIT
              Hehe, google leert me dat NY camera niet gevestigd is in NY.
              http://www.vannecke.be
              Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
              Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

              Comment


              • #8
                Originally posted by tom314
                ...
                En ik merk ook dat Belgische shops niet altijd moeten onderdoen voor de Duitsers.
                kennen jullie nog belgische (e)shops? die qua prijs met de Duitsers concurreren bedoel ik dan?
                ik ken www.sdcard.be en www.camshop.be , zijn er nog?
                zeer tevreden met mijn Minolta Dimage Z1

                Comment

                Working...
                X