Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

adapter voor Canon Powershot A40

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • adapter voor Canon Powershot A40

    Ik vraag me af of ik hiervoor de speciale Canon adapter moet kopen of niet. Ik zie daar namelijk een beetje tegen op wegens de prijs...

    Kan ik niet gewoon een universele adapter voor digicams gebruiken?
    Of bestaat dit niet?

    Indien een "alternatieve" adapter wel zou gaan... welke kan ik het best nemen (zeker niet te duur dan, zoveel verschil kan er op een adapter nu ook weer niet zitten he )

    Superman
    Canon Powershot A40

  • #2
    Niemand???
    Canon Powershot A40

    Comment


    • #3
      Ik heb zo'n universele adapter (gerbuik hem voor discman) maar kheb (nog) geen camera, men a40 moet normaal gezien volgende week toekomen.
      Dus dan weet ik het u te zeggen.

      Godspeed You, Black Emperor!

      Comment


      • #4
        Ik heb geen adaptor voor mijn a40, ik doe het met 2 setjes batterijen. Ik heb wel juist gekeken en hij heeft 4.3 volt nodig, misschien kan ik de 4.5 volt adaptor van mijn discman is proberen, maar zou dit geen problemen geven?

        Tom
        --Canon PS A40--
        --BD0180BE--

        Comment


        • #5
          Ik weet niet of dit problemen zou geven of niet.
          Dat is immers de reden dat ik het vraag

          Ik hoop van niet, dan moet ik tenminste niet die dure Canon-adapter gaan kopen

          Superman
          Canon Powershot A40

          Comment


          • #6
            Heb hier net voor mijn een catalogus van Action shop liggen en op bladzijde 52 staat een stroomadaptor voor digitale camera's universeel voor de prijs van 24 Euro is toch niet zo veel hé
            Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

            Comment


            • #7
              @ loodgieterke:
              Mercikes, ik denk dat ik daar dan eens naar gaan informeren...
              Want morgen gaan ik ook mijn Powershot A40 bestellen

              Superman
              Canon Powershot A40

              Comment


              • #8
                heb nu eindelijk ook mijn powershot a40.
                De universele adapter werkt zonder problemen, maar in de handleiding staat er "gebruik enkel canon adapters anders ..."
                Is dit nu veilig of onveilig of is het gewoon weer een stunt van canon zoals je bijvoorbeeld ook geen compact flash kaarten van een ander merk dan canon mag gebruiken.
                Godspeed You, Black Emperor!

                Comment


                • #9
                  Is er nu niemand die wat verstand heeft van die dingen (adapters e.d.)??? Of iemand die al langere tijd met een alternatieve adapter werkt??

                  Superman
                  Canon Powershot A40

                  Comment

                  Working...
                  X