Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: accessoires S40

Standaard accessoires S40

Ik heb mijn Canon S40 pas teruggekregen uit herstelling. Deze was aangekocht eind juni doch de scherpstelling tussen ong. 1 en 10 meter voldeed niet 100%. Na 3 weken heb ik deze dus terug. Er zou een fout in het elektronische circuit ontdekt te zijn geweest, waarna deze hersteld is. Nu schijnt alles in orde te zijn volgens de test die ik gedaan heb.
    Mijn vraag is nu welke accessoires ervoor te koop zijn, vooral in de richting van adapter en (voorzet)lenzen. Ik heb ook een digitale camera waarbij ik een groothoeklens heb. De diameter hiervan is 37 mm. Zou het mogelijk zijn deze ook te gebruiken op de S40.
    Waar is een bijkomende batterij het voordeligst ?

Standaard

Originally posted by assuss
    Ik heb mijn Canon S40 pas teruggekregen uit herstelling. Deze was aangekocht eind juni doch de scherpstelling tussen ong. 1 en 10 meter voldeed niet 100%. Na 3 weken heb ik deze dus terug. Er zou een fout in het elektronische circuit ontdekt te zijn geweest, waarna deze hersteld is. Nu schijnt alles in orde te zijn volgens de test die ik gedaan heb.
    Mijn vraag is nu welke accessoires ervoor te koop zijn, vooral in de richting van adapter en (voorzet)lenzen. Ik heb ook een digitale camera waarbij ik een groothoeklens heb. De diameter hiervan is 37 mm. Zou het mogelijk zijn deze ook te gebruiken op de S40.
    Waar is een bijkomende batterij het voordeligst ?

kijk eens op deze site, ikzelf heb de adapter besteld, maar de adapter is pas na 3 oktober weer leverbaar
    http://www.ckcpower.com/s3040.htm
    Hoop dat je hier wat aan hebt
    Groetjes Coby
    Nikon D100,
    Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
    www.langenacker.nl

Standaard

ik heb de mijne bij http://www.sabahoceanic.com/ besteld.
    De batterijen dragen wel niet het canon logo, maar leveren dezelfde prestaties(goed getest op vakantie).
    Ik heb wel 20$ aan de douane aangerekend gekregen, maar dan nog...heel goedkoop!!!

Soortgelijke discussies

1. TK Minolta 7i + accessoires
    Door ChristofL in forum Aangeboden
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 14 oktober 2003, 11:09
  2. Sony DSC-P10 accessoires vraagje
    Door Aapenootjes in forum Camera's
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 26 juli 2003, 20:26
  3. Canon S40 - batterij en toestel worden warm
    Door Herman in forum Camera's
    Reacties: 1